roomie Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 hahahahah wat een geweldig stel zeg... haha sorry lig helemaal dubbelik hoop dat het een mooi koppelmag worden en samen heel gelukkig, hoe gaat het nu met jou/? vind je het niet raar zo snel een ander manneke?
Joseeke Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Slechte foto maar, Meet Bubbles! Bubbles is de hele tijd op 'De kleine' aan het rijden dat ziet er zo grappig uit. Maar ik moet zeggen het gaat al verassend goed tussen de 2. Chips...ik zie geen foto....Zal het morgen anders nog eens proberen, maar fijn dat de Kleine een vriendje gevonden heeft
smurfkuh Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Als je niet weet wie, wie is, dan zou je denken dat bubbles de kleine is! ;pMaar wat een leukerds! Ja idd, wij zaten ook al van ai ai als we maar niet in de knoop raken haha hahahahah wat een geweldig stel zeg... haha sorry lig helemaal dubbelik hoop dat het een mooi koppelmag worden en samen heel gelukkig, hoe gaat het nu met jou/? vind je het niet raar zo snel een ander manneke?Ik hoop ook dat het een leuk koppel word. Met mij gaat het redelijk zolang niemand naar Herman vraagt oid dan gaat het, maar zodra iemand er iets over zegt/vraagt dan gaan de kranen weer open :( Ik had zelf nog niet echt de behoefde aan een nieuw konijn. Maar 'De kleine' duidelijk wel want ze kroop elke keer in een hoekje enzo. Hoeveel aandacht ik haar ook gaf ze vond het maar niets en kroop elke keer achter de bank of ging ik een hoekje liggn :(
desi Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Jeetje, had deze wending totaal niet verwacht.....ontzettend veel sterkte meid.....
smurfkuh Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Dankjewel Desi!Pfoe Bubbles is een taaie. Ben benieuwt of dit wat gaat worden aangezien ze beide heel erg dominant zijn. En 'De kleine' nog niet eens te tijd krijgt om aan Bubbles te snuffen. Bubbles is echt een wilde bras & wil niets van mij of mijn vriend weten. Heb ze net op neutraal terrein gezet alleen de plukken vlogen in het rond..
Aanbevolen berichten