sabrina Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Nou hij heeft een beestje bij of in zn darmen hij heeft een spuitje gekregen. Zn darmen zijn zeg maar lui dus hij heeft ook geen honger en trek ik heb nu iets wat ik met pimpet drie keer per dag aan hem ga geven om het weer aan de gang te krijgen.en wat medicijnen vloeibaar in een potje. Komt nu wel goed gelukkig was erg nerveus en bang. Ik weet nu wat hij aan biks mag dus hij moet ff wennen aan dat zn basis hooi word! Dat kan even duren maar ben super happy dat het goed komt!!!
JoBoris76 Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Heb je ook een pijnstiller gehad? Als het om een verstopping gaat zou ik de biks eventjes achterwege laten.
C-Lot Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Joep had van het weekend (weer) verstopping. Heb critical care = dwangvoeding meegekregen om het voorzichtog maar met resultaat op gang te helpen. Zou je kunnen overwegen.... Vaak vinden ze het nog lekker ook!
Fluffie&Bunny Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Bij verstopping wil vers ananassap ook wel helpen.
sabrina Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 ik heb idd voeding gehad wat ik met een spuitje moet geven en hij vind het idd lekker..je mag het zo vaak geven dan dat hij eet dat is idd om de darmen in werking te zetten het spul moet je met water mengen het heet oxbow animal health en er staat op critical care het is een voedersupplement..en ik heb medicijnen dat de maagdarmkanaal stimuleert..ik geef lucky voorlopig eerst alleen nog hooi..hij moet leren het hooi als basis te zien en dat te eten..ow ik zie net dat c-lot hetzelfde heeft
Aanbevolen berichten