femmie Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 mijn konijn heeft een hang oor maar niet het hele oor maar het puntje en gister maar 1 en nu af en toe 2 is dit goed ik denk het wel maar ik wil het toch wel weten het ziet er wel schattig uit:yes:
roomie Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 heb ik hier ook, jip zijn ore staan soms allebei naar beneden, dan de een wel de ander niet, dan wijzen ze naar links en rechts , en soms staan ze helemaal omhoog. hoe oud is je konijn? @ tao. dat de oren altijd anders staan, of dat erg is.. nee dus;)
femmie Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 7 weken oud maar het puntje van het oor staat naar beneden
roomie Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 heb je een foto?kan zijn dat het nog goed komt,omdat je konijn nog zo jong is.
femmie Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 hoe zet je een foto er op ik ga er een maken
roomie Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 http://www.bunnybunch.nl/community/forum-hulp/26401-plaats-foto.html als het niet lukt zet hem maar in je album dan zet ik hem er wel op.
roomie Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 heb je de foto al in je album?dan moet je in je album op de foto klikkenen dan met de rechtermuisknop klikken, staat er onderin eigenschappen, klik je die aan.dan zie je de url staan is een link.die kopieer je.dan ga je naar het forum om een berichtje te posten, en dan zie je dat in het kader waar je een berichtje typ, allemaal tekentjes, en dan druk je op het vierkantje met de boom erin.haal je de hhtpp weg ofzowiets:Pen dan druk je op de rechtermuisknop en dan plakken en dan tadaa.
femmie Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 het lukt niet want ik snap de uitleg van het naar deze site zetten niet
femmie Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Geplaatst: 6 april 2011 oo naar de dieren arts geweest niet om zijn oor maarom in te enten en gelijk gevraagt ze heeft een waai oor niet erstig
Aanbevolen berichten