Ga naar inhoud

vraag over lucky's eetgedrag


sabrina

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje..

ik heb het idee dat lucky niet echt eet :(

hij had last van blindedarmkeutels ik had de da gebeld en gaven als tip om hem op hooi te zetten dat heb ik gedaan...toen dacht ik dat ik gewone keutels weer zag heb hem daarna ongeveer 25 a 35 gram biks (die van de da)gegeven gemengd met klein beetje oude voer om aan die van de da te wennen..

het inhoud van zn bakje is niet veranderd hij heeft er dus niks van gegeten:(

ik geef hem hooi had zo groen als er was meegenomen daar wat van gegeven en heel klein beetje hooi erbij met brandnetelsmaak.om het iets voor hem te verlekkeren met de hoop dat ie het eet..

heb dus het idee dat hij ook geen hooi eet:(

weten jullie misschien wat er aan de hand kan wezen?

ik ga sowieso naar de da ivm inentingen maar wilde evengoed even jullie om hulp raad vragen maak me toch zorgen:(

alvast bedankt voor wat jullie mij kunnen vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was voorheen blindedarmkeutels das alweer ff geleden..dat kwam waarschijnlijk door teveel biks.

nu zit hij al ff op alleen hooi want dat bakje met biks daar is niet aan gekomen..

ik was vergeten erbij te zeggen dat hij aan de diarree is vind hem minimaal drinken..

hij is wel vrolijk levendig zie zn oortjes alert zijn en soms ligt hij lekker languit zo met zn achterpootjes naar achter..

maar morgen ga ik sowieso bellen..

had gehoopt dat jullie mis nu nog tips hadden wat ik erbij kon doen:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

mn vriend zag hem net eten en wat drinken ik ben opgelucht..

maar ik ga evengoed morgen even bellen voor afspraak hij moet namelijk toch ingeent worden dan vraag ik meteen of ze hem helemaal nakijken..

ik denk dat hij beetje stress heeft ik heb hem nog niet heel lang en ik weet helaas dat dit een gedumpt konijntje was..

diegene die voor hem iemand zocht die vertelde me dat ze hem op een parkeerplaats zag huppelen:( ze hebben hem gevangen omdat ze het zo zielig vonden..

dus hij is heel erg gevoelig..

geluiden schaduw enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het nieuwe voer van de da gemengd met zn oude voer...

maar ik heb de brokjes even weg gehaald nu ivm zn diarree..

mn vriend zag hem net hooi eten en wat drinken gelukkig..

hij is erg levendig das het rare ik denk dat hij dus reageerd op wat buiten gebeurd omdat ik denk dat hij veel heeft meegemaakt:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan helaas denk ik niet helemaal zn stress beinvloeden omdat hij buiten zit daar hoort en ziet hij misschien genoeg..

maar ik kijk morgen hoeveel water uit zn bakje is...

en ga evengoed langs de da ivm zn diarree..

ben blij dat hij igg levendig overkomt..

ik hou hem zeker in de gaten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .