Dollie Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Te lezen in haar weblog heet de nieuwe aanwinst Peter en het lijkt een black en tan, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Nope, een blauwe Tan. Het ging niet heel slecht, ik heb er ook erg veel moeite mee gehad om tot dit besluit te komen. Vandaar dat er ook nog maar een paar mensen (plus Pipjes lezers uiteraard ;-)) op de hoogte waren. Daarnaast ook nog de vette pech dat Peter (wat je overigens uitspreekt als Pieter) ook door omstandigheden moeilijk hersteld van zijn castratie. Desondanks ben ik gisteren wel gestart met koppelen en het lijkt Peter goed te doen. Maar ik zal een apart topic voor Peter aan gaan maken, dat wilde ik al gaan doen vandaag haha. Zoals gezegt kwam Peter wat lastiger op gang maar inmiddels eet hij vrij behoorlijk.
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Het was ook maar een kleine foto in de weblog van Pip, maar ik had het dan toch bijnaaa goed Ik wil nog wel meer weten over Peter rabbit, maar ik wacht even zijn topic af.
Dollie Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Staat bij algemeen hoor :yes: en groter dan dit kan ik dat dagboek helaas niet echt krijgen
Catelootje! Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Zo Dollie, van een koppel en een klein adoptief-konijnenkindje naar twee duo's! Zal echt even slikken zijn geweest. Gelukkig gaat alles nog steeds goed met Pip
Aanbevolen berichten