missbroekie Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Ooh oh oh, wat had ik toch kriebels (vervelende) in mn buik toen ik met mn kleine nijn naar de DA reed..Hij kreeg vandaag zijn 2 inentingen en ik vond het maar al te spannend!Zelf zat Jeroentje ook niet op zn gemak in zn reishokje, hij was erg stilletjes..Maar eenmaal bij de DA kon ik gewoon met hem knuffelen dus hij was iig (nog) niet boos! En tsjah toen waren we aan de beurt en vonden we het beide enorm spannend, maar de DA was erg lief en toen de prikjes kwamen stond mijn nijn met zn snuitje tegen mij aan en 1 pootje op mn buik.. Direct daarna in zn reishokje weer samen met wat andijvie die snel naar binnen ging.. Hij woog overigens 1.5 kg en zag er super gezond uit! Ik weer blij en mn nijn ook want die wordt nu toch wel extra verwend!(heb zelfs vandaag voor 't eerst peterselie voor em gekocht..)
Lydiaa Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Ze voelen d'r niks van hè? Ik was ook heel zenuwachtig toen ik voor het eerst met Pummel naar de DA ging voor de entingen. Maar ondertussen gekroeld en hij heeft geen kick gegeven. Waarom kan ik niet gewoon net zoals Pummel tegen spuitjes? Zucht.
Bijouxxx Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 hihi ik vind spuiten ook niks ;oik krijg altijd erge spierpijn ervan bah!zouden konijnen dat ook hebben? spierpijn van de spuiten .. :obij ons is dat altijd zo'n gedoe, 8 konijnen, moeten we allemaal grote dozen zoeken,en dan minstens 3 personen, een rijdt, en 2 zitten achter met de dozen x] maarja, altijd weer blij dat het achter de rug is :he:
Amatjuh Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Bij konijnen worden de spuiten volgens mij niet in de spieren gezet maar onderhuids.Hier is het ook een hele volksverhuizing met 5 konijnen.
Joseeke Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Hier is het ook een hele volksverhuizing met 5 konijnen. Sinds ik 5 konijnen heb (had) moet mijn vriend voortaan mee!Ik krijg het anders allemaal niet in 1 keer gedaan.Ach ja, schept een band zeggen we dan maar
ShinLi Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Heb mn drie nijnen begin maart ook weer laten enten .Was voor Baldr de eerste keer, de dames waren erg rustig en was zo gepiept. Maar Baldr was wat druk en bleef maar rondhupsen op de werkbank. Had z'n eerste prikje gehad, en toen dacht ie 'ik wil niet meer'. Nam een aanloop en sprong zomaar op mn schouder XD. Och weet ie tenminste wie zn baasje is. Hele dierenarts ruimte onder de haren want hij was ook 'flink' aan het verharen (zat zelfs in mn neus door die sprong ). Toch altijd weer een hele belevenis naar de dierenarts
JocosoVSGrandeSeñora Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Ik vond het niet spannend. Maar ben blij dat ze nu tegen erge ziektes deels beschermd zijn! Ze zijn gelukkig niet ziek van de inentingen geworden wat ook weleens voorkomt.
mayjune Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Flor heeft ook totaal niet gerageerd op de inentingen hij bleef gewoon rustig zitten. Zoveel te beter ik vond het transport maar niks maar hij zat er niet mee. Weer wat geleerd. Wel eet hij minder hooi sinds de spuitjes (toch al een weekje nu) ik geef nu meer geplukt gras dus het lukt wel maar hij at zo makkelijk hooi en nu toch wel beduidend minder. Nog iemand dit gehad na de spuitjes? Zelf maal ik trouwens ook niet om een inenting meer of minder gewoon ontspannen dan voel je dat niet.
L&L Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Ze voelen er inderdaad nauwelijks wat van en de reis is soms meer stressvol.
Aanbevolen berichten