pluis en barrel Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Kom net bij de kkda vandaan, pluis heeft blaasontsteking!Wat een verschil zeg met mijn vorige da.Pluis werd van top tot teen onderzocht en zijn urine werd nagekeken.hij blijktHelemaal geen gas te hebben, hij is niet eens aan de zachte keutel pluis plast zeZelf nat!Hier is iedereen in een feest stemming
Lianne22 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Feest stemming? Ik begrijp da je blij bent dat je weet wat er is maar echt een feest is blaasontsteking ook niet lijkt me:p hoe moet je zijn blaasontsteking behandelen? En is EC daarmee ook uitgesloten? Heel veel succes! En beterschap!
Niek Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Heel veel beterschap ... blaasontsteking lijkt me overigens niet prettig voor je konijn ...
clau Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ach gossie een konijn met blaasontsteking.Heb je antibiotica meegekregen?
brigit Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 word pluis nu behandeld?en waarmee?Lijkt mij toch ook wel pijnlijk een blaasontsteking
pluis en barrel Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 wij zijn blij, omdat hij dus nog niet is opgegeven zoals mijn andere da zij. er zat urinedrap in zijn urine, pluis krijgt nu 1,5 ml 30 bactrimel suspentie.Indien nodig moet ik zijn achterwerk een paar keer pd wassen, geirriteerde plekjes insmeren met vasaline en vieze plekken uit zijn vacht knippen. dus nee we zijn er nog niet! pluis geeft geen pijn aan en vertoond verder gewoon gedrag, alleen ergvies van onderen.zijn gewicht viel ook mee 1,7 kg. bedankt voor de reacties,gr jolanda
nathalie b Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Waarom krijgt Pluis geen Metacam (pijnstilling en ontstekingsremmer)?Meestal wordt dit nml wel voorgeschreven bij een blaasontsteking......Heeft Pluis ook een injektie van de dierensarts gehad?
Aanbevolen berichten