vinnie Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 hallo,flom men rammetjes konijn heeft aan zijn achterste veel plukken haar hangen, nu probeer ik er elke dag een paar uit te trekken terwijl hij aan het eten is zodat hij het niet merkt (ze hangen dus redelijk los) maar wat zou ditt kunnen zijn slechte rui? alvast bedakt
Pucks Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Hij krijgt een zomervacht!Misschien kan je hem borstelen? In de dierenwinkel hangen veel soorten borstels.
JocosoVSGrandeSeñora Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Is geen slechte rui. Heeft Jocoso ook weleens ( zeker als die echt in de rui is ) maar soms zie ik ook plukken die langer zijn en daardoor opvallen. En die kan ik er dan ook zonder moeite uit ''trekken'' .
JOEPENKOOS Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Nelleke is nu ook een ragebol en kam haar gewoon dagelijks om de losse haren eruit tehalen.
vinnie Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Geplaatst: 29 maart 2011 oke bedankt maar dit duurt toch al ong. 3/4 jaar maar ik zal hem in het weekend eens borstelen
Aanbevolen berichten