clau Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Hallo,Vandaar word Rambo gecastereerd.Jeetje wat ben ik zenuwachtig! Ze noemen het een "kleine ingreep".Ik hoop maar dat alles goed gaat.Waren jullie ook zo zenuwachtig met de casteratie van je konijn?
Jetty Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Gezonde zenuwe. Komt gewoon dat je om hem geeft.Heel normaal.Ik had het ook was ook super blij toen ik ze weer zag!Succes vandaag!
Lianne22 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Jahoor ik was ook heel zenuwachtig! Zat echt op de klok te kijken of het al tijd was om te bellen! Heel veel succes komt vast helemaal goed.
michaela23 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik was ook heel erg zenuwachtig. Ik was blij toen ik hem weer op kon halen. Ik keek echt de uren op de klok weg.Heel veel succes iig.
Bijouxxx Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 oeh ja ik was zo zenuwachtig, had ook een topic geopend x]het is prima gegaan, ben heel blij met de steun die ik heb gekregen,het komt echt goed! Succes ermee!!
JocosoVSGrandeSeñora Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Me 2, was een last van mijn zorgen af toen ik het verlossende telefoontje van de DA kreeg, en hoorde dat hij goed aan het bijkomen was van de narcose.
clau Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Rambo is weer thuis!Pak van mijn hart.Het is goed gegaan en hij eet en keutelt al :mdr:.Hij heeft nu kale billen :he:Bedankt voor jullie reacties!:yes:
~M~ Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Woensdag wordt mijn konijntje Joep gecastreerd en ik ben me nu ook al zenuwachtig aan het maken:pFijn dat alles goed is gegaan!
clau Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Geplaatst: 29 maart 2011 Rambo eet wel, maar nog steeds niet echt geweldig.Vooral gedroogde appelstukjes en groenvoer eet hij. Maar van de biks eet hij nog niet goed.Terwijl hij normaal zijn biks helemaal geweldig vind.Hoelang duurt het voordat hij zijn normale eetlust weet terug heeft?Maak me een beetje bezorgt.
Lianne22 Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Dat hij eet en drinkt is goed. Kan best normaal zijn Hoor dat het allemaal wat langer duurt een dagje later. maar dat zal elke dag wel weer sneller gaan. Heb je pijnstilling mee? Niet elk konijn heeft dat nodig volgens mij maar sommige rammen kunnen nog echt pijn hebben.
clau Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Geplaatst: 29 maart 2011 Hij heeft pijnstillers voor 36 uur gekregen.Heb verder niks meegekregen. 36 uur pijnstiller moet genoeg zijn.Hopen dat als ik vanavond thuis kom dat z'n bakje leeg is
clau Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Geplaatst: 29 maart 2011 (aangepast) Nou Rambo is weer helemaal de oude.Hij valt z'n eten weer aan als vanouds.En hij was vandaag in een enigsinds opstandige bui. Hij was erg wild en maakte binkies. Hij heeft me zelfs 1 keer gebeten (niet doorgebeten hoor)! Mjah stank voor dank denk ik maar :he:.Je kan wel merken dat de hormonen nog niet weg zijn Nu maar hopen dat hij nog steeds zo vrolijk is als de pijnstillers zijn uitgewerkt.Hechtingen zien er ook prima uit (1 in elke balzak).Owja. Ze zeggen dat konijnen dik kunnen worden na hun casteratie. Is dat zo?Ik geef nu 40 gram SS. Omdat ik niet veel groenvoer geef. En natuurlijk onbeperkt hooi.Hij weegt ongveer 1.5 kilo. Wordt dit teveel? 29 maart 2011 aangepast door clau
Aanbevolen berichten