Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zeker....maar je bent er nog niet hè....

Weet je ook of ze deze operatie al eerder heeft gedaan ?

Omdat ze eerste de orthopedist moest raadplegen....

Geplaatst:

Das idd alvast goed nieuws. Nu de operatie zelf nog even afwachten. Nou maar hopen dat ze gauw genoeg aansterkt, zodat ze gauw geopereerd kan worden en geen last meer heeft van dat pootje.

Geplaatst:

Eindelijk telefoon gehad van de DA (dat wachten heeft nogal lang geduurd)

De orthopedist wil niet meer wachten omdat er al botontkalking begint te komen doordat ze haar poot niet meer gebruikt. Maandag wordt ze geopereerd. Ze wordt ondertussen wel gehospitaliseerd zodat de DA haar zoveel mogelijk kan voederen want ze is echt mager.

Ik hoop maar dat ze sterk genoeg is om de verdoving te overleven. En dat, doordat haar bot zo poreus geworden is, het niet opnieuw gaat breken...

Geplaatst:

Lana'tje heeft het gehaald ^^

Net telefoon gekregen van de DA dat ze juist aan het wakker worden is.

Ze gaan haar wel nog een nachtje ter observatie houden om te zien of er geen complicaties zijn en dan mag ze morgen terug naar huis.

Bedankt iedereen om Inge Thas aan te raden xxx

Geplaatst:

Ik heb ook even heel je verhaal gelezen en super hoe het geëindigd is !

Ik heb ook een konijntje die maar op 3 pootjes loopt. Ze heeft haar 4de nog maar dat staat iets van 90° naar buiten gedraaid. Ik heb ze al 3 jaar, maar we hebben vorig jaar ook een foto bij Inge Thas laten nemen, en inderdaad ook gebroken en helemaal scheefgegroeid. Inge sprak van amputatie, omdat het bot misschien zou kunnen ontsteken. Maar ze leefde er al zo lang mee, dat we het gewoon zo hebben gelaten.Ik had ze wel zo gekregen, met dat scheve pootje.

Maar mijn dierenarts (niet Inge) die sprak in de eerste instantie, waarom ze(de vorige eigenaars) het pootje nooit gespalkt hadden toen het gebroken was.

Is dat dan het zelfde als er een spil in steken?

Nog veel beterschap trouwens voor je konijntje!

Geplaatst:

Pffffff....Dit heb je dus achter de rug.....Jeetje..Wat een spannende tijd zeg...

Nu vreselijk duimen voor een goed herstel......

Als ze nu maar gaat eten en haar darmen weer lekker opstarten, heb je nog weer een hindernis genomen !!!

Ach en we zijn hier om elkaar te helpen hè..

Bedankt jezelf maar vooral: Jij besloot het eerste berichtje hier te plaatsen hè.....

Geplaatst:

Goed hoor. :)

Toen we thuiskwamen heb ik haar terug in haar kooitje gezet omdat ze nog wat langer hokrust moet hebben. 'k had er wat blaadjes van paardenbloem in gelegd en ze is meteen beginnen eten :D

Haar pootje ziet er wel wat raar uit nu, vrij dik. Dat is deels van de operatie, maar ook omdat haar spieren anders zijn beginnen groeien waar haar bot gebroken was.

Ze moet nog steeds pijnstiller en antibiotica krijgen en ik moet haar ook nog bijvoederen.

Zorbo was ook wel erg blij dat zijn vriendinnetje terug is ;)

Binnen 10 dagen op controle maar 't gaat er goed mee ^^

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .