Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi ben hier nieuw en we hadden een oeps nestje en is allemaal prima gegaan de voedster die we hadden gekregen bleek rammetje maar ze zijn welkom ram is gecastreerd en de 3 klleintjes maken het prima nu 4 weken oud maar 1 kleintje heeft een verdikt geslachtsdeel dierenarts wist ook niet wat het was en heeft zalfje mee gegeven wat ik er 2 x daags opsmeer maar nu na een paardage wel iets schoner en mooier maar blijft dik

het is echt een flinke bobbel voor zoon kleintje.

eet verder goed drinkt goed doet lekker mee ziet er niet slecht uit allemaal prima maar ik kan op het hele internet er dus niets over vinden weten jullie er misschien iets van?

Geplaatst:

wat vervelend voor dat kleintje! Als de DA het niet echt weet.. eerlijk gezegd nog nooit gezien of gehoord :o! Is het al wat verdwenen nu? :)

Geplaatst:

het is nu dan een week geleden en boven op het dichtst bij de buik zal maar zeggen is het bobbeltje nu een soort zwabberig bobbeltje geworden

dus wel beter ziet er goed uit nu ook vandaag laatste dag zalf smeren

heb de hoop dat het weg trekt. en anders moet de dierearts misschien vocht er uit hale of zo maar wacht ik wel eve mee totdat hij of zij wat groter is heeft er verder geen last van

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .