loja Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 ik heb al jaren konijnen maar nog maar een paar jaar een hangoorkonijn maar nu heeft hij een vreemde zwarte vlek boven zijn oog en onder zijn haar weet iemand wat dit is ?? dit konijn heeft ng wel wat andere kwaaltjes maar di zijn niet ernstig x lotte en alvast bedankt
Bijouxxx Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 andere kwaaltjes? zou je die eens kunnen opnoemen?het kan misschien ook van die kwaaltjes kunnen komen. maar uh, een zwarte vlek... is het niet gewoon de zwarte haren, die een vlekje vormen? de vachtpatroon bedoel ik... misschien is het handig als je er een foto van maakt, dan kunnen we het hier beter zien -foto maken-andere kwaaltjes opnoemen Welkom op BB
bounty Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 ja idd ben het helemaal met bijouxxx eens enne welkom, op BB:)
Bianca Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Wat voor andere kwaaltjes heeft je konijn? Het klinkt alsof de huid onder de haren zwart is? En dat was eerst niet zo? Dat klinkt als een huidaandoening. Misschien mijt of schurft, in ieder geval iets waar je mee naar een dierenarts moet!
Tao_Gini Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Als een vlek komt/groter word verkleurd de huid ook eerst en dan pas het haarmaar voor de zekerheid idd naar de DA en het goed in d'oog houden
loja Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 ik heb wat foto's genomen ma ze zijn niet echt heel duidelijk ma ik zal het gewoon effe beschrijven het is eigenlijk een heel donkerbruine vlek die dikker is als de rest hij is ook heel vettig en hij zit tussen de wenkbrauwen hij zit daar sins vorige week zijn andere kwaaltjes : -hij heeft een parasiet opgelopen en die is ongeneselijk dus daar moet die voor altijd mee blijven leven -hij heeft dikwijls last van diaree en ontstoken ogen bedankt iedereen voor jullie reacties en hier zijn nog effe een paar foto's /Users/wim/Pictures/iPhoto Library/Originals/2009/14-mrt-2009/PICT0011.JPG/Users/wim/Pictures/iPhoto Library/Originals/2009/14-mrt-2009/PICT0013.JPG
Anjo Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 welkom hier wat krijgt je konijn precies te eten op een dag en hoeveel?
Bijouxxx Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 uhm de foto's doen het niet..maar diarree, kan ook van de groente komen!gelijk stoppen met groente, en met de brokvoer, alleen hooi en water! net zolang dat de drollen weer normaal zijn,Groentje moet je opbouwen, niet in een keer alles geven.eerst een weekje, weinig groente, dan steeds meer, zodra hij diarree krijgt gelijk stoppen en weer hooi en water.en de parasiet.. ben je ermee naar de DA geweest dan ? :odat klinkt niet zo, eh. gezond. de foto's, moet je in een album oploaden, en dan de URL kiezen, staat onder de afbeelding als die op BB staat, en dan hier in een berichtje op de icoontje klikken, zo'n vierkant met zwarte bolletjes aan de hoeken, daar doe je de url dan zien wij het hier gelijk... pff gedoe he
loja Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 mijn konijn eet elke dag 3 handen brokjes maar die zit ook bij nog 2 andere konijnen ze krijgen elke dag vers hooi en water ma k durf ze gn groente meer te geven want ookal ist kei weinig die krijgt egt mega veel diareevoor die parasiet ben ik 2 keer bij de da geweest ma verder kunnen we er niks meer aan doen het ziet er egt heel zielig uit ik probeer nog is de photo's ma ze zijn ni heel duidelijk al bedankt he
loja Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 hier zijn ze dn hopelijk zie je ze nu wel http://gallery.me.com/renilde.alaerts#100016x
Aanbevolen berichten