Lianne22 Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Ja kan, maar dat lijkt me niet zo'n leuk begin van het koppel op dag 2 al samen naar de DA..misschien een beetje teveel stress (als het dan überhaupt al goed gaat samen). Plus dat misschien die wond nog steeds niet goed genezen is. Daarbij vind mijn da koppelen na 2 weken sowieso geen goed idee en zeggen hun 6(!) weken. Hmm weekje wachten gaat het worden
Niek Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Ach ja, een weekje langer wachten kan ook nog wel. Dan weet je wel zeker dat het kan met de wond van Sambal.
Dollie Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Ik zou ook een weekje wachten, maar die stress samen is op zich niet verkeerd hoor. Soms juist goed als ze dat samen doormaken. Maar stel dat er gereden wordt en er wat open gaat ofzo..
Lianne22 Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Precies ik vond het al een beetje een overbodige vraag:$ duurt ook zolang he:p
roomie Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 haha. is wel wat jullie zeggen, met die wond etc.maar het positieve zou zijn dat de stress goed KAN zijn, maarja als die wond opengaat ben je verder van huis,dus geduld is een schone zaak.
Solfide Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Sow dacht dat er geen eind kwam aan die reacties Maar er zit duidelijk pit in het ventje, doet zijn naam eer aan! Kijk al uit naar het koppel topic
Lianne22 Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 je bent het toch ook niet helemaal gaan lezen toch:p
Lianne22 Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 mag je wel een weekje vrij nemen wil je echt alles op bb bij lezen:whistle2:
Aanbevolen berichten