wupsie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Aaah, fijn dat het er nu uit is.. Haha!Woppy heeft ook geplast.. Maar drinken doet ie nog steeds niet. Sambal wel? Als hij veel groentes krijgt kan het zijn dat hij geen behoefte heeft aan meer water
Lianne22 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 (aangepast) Ja dat hoop ik ook niet wat dat wordt dan lastig idd! max is ook een geval apart.Nog een vraagje.. Nu ik toch bezig ben;) wanneer kan ik de aubiose weer in de kattenbak doen? (de rest van het hok is sowieso kaal qua bodembedekking) ik merk dat hij met alleen een krant in de kattenbak nog niet helemaal tevreden rustig zijn plas doet.(veeleisend:p) 27 maart 2011 aangepast door Lianne22
roomie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 ik had bij momo toen, een deel deken en een deel bodembedekking dat diekwam kiezen,ik weet even niet hoe de textuur van aubiose is?misschien kun je gewooon een beetje erin doen?bv de helft, als hij het dan pijn vind doen, kan die er voor kiezen om gewoon op het kale-gedeelte te zitten.waar zit zijn drinken in , in een fles of bakje?
Lianne22 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Ze drinken hier allemaal uit een bak de helft van de kattenbak met aubiose vullen zodat de andere helft kaal is dat lukt niet. wel kan hij gewoon uit de kattenbak natuurlijk waar geen bodembedekking ligt. Het lijkt me geen pijn doen het is vrij zacht, Maar het gaat me er meer om dat het niet gaat ontsteken of vastzitten?
Pucks Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Woppy mag van de arts een week niet op bodembedekking. Hij heeft een handdoek in zijn kooi.. In zijn toiletje heb ik een stukje keukenpapier gelegd. Al doet hij zijn behoefte niet in het toiletje
roomie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 keukenpapier is ook een slimme,de konijnen bij de opvang zaten gewoon allemaal al op stro.dus had momo's bak gevuld met stro, en dan de helft een deken erover gelegd.dus denk wel dat het kan, is aubiose stoffig? dan zou ik het niet doen, voor de irritatie.hoe heb je het toen met brutus gedaan?
Lianne22 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Nee auiose is niet stoffig. Brutus heb ik volgens mij ook na 2 of 3 dagen weer een wc met aubiose gegeven hij had verder ook sowieso geen bodembedekking. Ik laat hem wel even zo zitten en doe morgen wel wat aubiose in zijn kattenbak. Ik zag hem net als een gek drinken jee..! Vrolijk beest is het toch! Ben zo benieuwd hoe hij uitgroeit en hoe bazooka het met hem doet straks in het nieuwe verblijf:he:
roomie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 anders ben ik wel benieuwd...heb je gee neiuwe foto's van sambal:$?
Lianne22 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 ik heb het voor je geprobeerd, maar het is donker en hij is druk dus springt alleen maar boven op me om te spelen:he: ik zal in deze dagen wel even goede/mooie foto's van hem maken kun je ook zien wat hij gegroeid is.
Niek Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Sambal is al weer behoorlijk gegroeid zo te zien! Wat een mooierd! Fijn dat het zo goed gaat met hem!
Lianne22 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Ja dat zeker! Zijn lichaam en oren groeien maar zijn hoofd groeit nog niet mee:he:
roomie Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 aah dankjedie oren ja haha, daar kan eenhele wortel in:p maar fijn om te zien, dat hij er zo goed uitziet,ondanks al die gebeurtenissen. maarja zoals ik al eerderzei, denk dat het voor jullie harder aankwam, dan voor hem
Lianne22 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Haha er zal best weleens een wortel in kunnen ja!
pup Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Fijn dat ie het weer helemaal goed doet! Ik had een handdoek in de kooi liggen, misschien kan dat bij jullie in het toilet?
wupsie Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 hahahaha een wortel in zijn oren! hoe kom je daar ineens op!! hahaha Maar als je parijse worteltjes hebt passen die ook wel bij een dwergje in de oren hoor Maar Sampbal is Hip!
roomie Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 hahahaha een wortel in zijn oren! hoe kom je daar ineens op!! hahaha Maar als je parijse worteltjes hebt passen die ook wel bij een dwergje in de oren hoor Maar Sampbal is Hip!ik dacht zo die oren zijn net zo groot als... bakjes.... opscheplepels, ... er kan wel een hele wortel in:Ptja heb veel fantasie
lufnick Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Zooo wat een heftig verhaal, das echt wel ff schrikken! Gelukkig is hij weer thuis en hij ziet er goed uit op de foto's!
Lianne22 Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 ja even schrikken was het wel, maar hij maakt de boel alweer onveilig dus gelukkig liep alles goed af:he: opscheplepels? grote schoenlepels bedoel je:p
wupsie Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 hahaha als Lianne haar schoenen niet aankrijgt pakt ze haar konijnen :rofl:
Lianne22 Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 hahaha als Lianne haar schoenen niet aankrijgt pakt ze haar konijnen :rofl: waarvoor denk je anders dat ik ze heb gekocht? ze moeten toch iets van nut hebben he.:yes:
Boseetje Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 ben blij dat het weer goed gaat leuke fotoos van hem:D :yes::mdr:
Aanbevolen berichten