soof Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Hoi, misschien een rare vraag, maar is het normaal als een oor hangt en oor rechtop blijft staan ? Ik heb nu een halve dag een NHD van 7en halve week oud en vraag het me af. Vind het wel een grappig gezicht. maar ben wel nieuwsgierig.
Maggy Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Dat is wel jong zeg!Maar ja,dat is heel normaal ja:)Hoef je je echt niet druk om te maken hoor!Hihi,bij mijn nhd zetik de oren soms rechtop en dan blijven ze zo staan!
Zonnebloem Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Hihihi ik zit ook vaak aan hun oren. Ik heb één voedster en die heeft abcesjes op één van haar oren gehad. Die laat ze nualtijd hangen dus ik denk dat dat oor een lui oor is geworden, hahaha. Ik heb drie konijnen met één oor omhoog en éénoor omlaag, eentje met meestal hangoren en drie met meestal rechtop oren.
Bianca Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 7 1/2 is nog jong. Al het een raszuivere NHD is dan 'valt' dat ander oor waarschijnlijk ook nog wel. Al vind ik zelf een hangend en een staand oor wel heeeeeeel erg schattig!
RogerBunny Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Dit kan echt geen kwaad hoor! Mijn voedstertje heeft een staand oortje gehad tot ze 3-4 maanden oud was, en zelfs nu nog, met aan half jaar wil ie nog wel eens rechtop gaan staan, haha! We zeggen altijd dat ze een vliegtuig wil worden
Joseeke Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Bij zeer jonge hangoortjes kunnen de oortjes vaak nog al eens alle kanten op gaan staan Bij het ouder worden trekt dit meestal bij, bij raszuivere konijnen.Mijn Nina is een lekker rasloosje & heeft nog steeds regelmatig vliegtuigoortjes: Maar regelmatig staan ook beide oortjes rechtop. Vooral als ze heel alert is.
Snufoverijssel Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Hier nog zo'n leuk hangoorkonijn dat een oor heeft dat omhoog staat!Hij is nu een jaar een een paar maanden, maar nu hij wat ouder is, hangt zijn oor meer en heeft hij twee hangoren, maar vaak genoeg, bij het horen van bepaalde geluiden of als hij oplettend is, dan gaat zijn ene oor weer omhoog. Wij vinden het wel de charme van onze Snuf! Maakt hem zo lekker Snuf.... onze lieve lobbes.
Nijnko Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Victor heeft ook altijd een hang- en een staand oortje gehad.Ouders waren echte hangoren, maar hij is het nooit geworden.
roomie Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 hier ook 1, soms hangen ze allebei, soms hangt er 1 en de ander niet,dan staan ze allebei rechtop, dan lijkt het net een haasje:P
brigit Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 maak je maar geen zogen hoor!kan nog gaan hangenen anders is het geen gezondheids probleem, net als wat sommige al zeggen het heeft ook wel iets schattigs
brigit Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 O ja soof heb je misschien een foto van je nijn & en hoe heet je nijn?Altijd leuk om te weten
Tao_Gini Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Even een vraagje voor de hangorenexperts (wou geen nieuw topic openen)hoe kan je zien of een jong konijn waarvan de oren nog niet (volledig) hangen hangoren heeft?
Garfield Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Hein heeft het ook hoor Hoef je je geen zorgen over te maken
Gast xKonijnenlover Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Niks aan de hand Mijn nijn heeft dat ook en het ziet er zo schattig uit!
soof Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 gelukkig !! ik heb een foto van onze dame Noortje bij mijn profiel staan. ik krijg het niet voor mekaar om hem als avatar te verkleinen. Omdat hij nog moet wennen en ik hem niet teveel wil laten schrikken heb ik nog maar 2 foto's gemaakt ;-) Oja, het vriendje krijgen we 7 april en die heet Noedels. Onze kinderen hebben de namen zelf bedacht.
Aanbevolen berichten