MFlappie Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Heey,, ik ben hier net nieuw.Maar ik DACHT dat ik zag dat mijn konijntje zijn eigen drolletjes at.IS dit erg?Heeft dit wat te betekenen of is het juist goed? Groetjes Mariekeen een pootje van Babbel.
Bredatjhuu Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 haaii ik heb gehoord als ze dat doen dat ze dan te weinig miniralen hebben.door groentes, hooi en biks krijg hij weer miniralen!!ik hoop dat ik je een beetje geholpen heeft!! My:yes:
MFlappie Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Geplaatst: 23 maart 2011 Okee dankje! Dus wat wortelen vanavond en natuurlijk wat vaker en hij kan er weer tegen aan.
mystique Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Een konijn maakt twee soorten keutels. Gewone droge keutels. En natte, kleverige keutels, de zogenaamde BDK's of blindedarmkeutels. Je konijntje hoort deze op te eten, omdat er vitamientjes in zitten. Het is dus goed, wat je konijntje doet.
Zonnebloem Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Ehhh...dat zijn volgens mij gewoon zijn blindedarmkeutels? Of bedoel je de gewone? De BDK's, blindedarmkeutels horen ze op te eten. Dat doen ze elke dag maar meestal zie je het ze niet doen. Dan buigen ze helemaal voorover en dan zie je zedaarna eten. Uhhh, even geen kusjes dan hoor. Maar ik heb ook wel eens gezien dat mijn konijn een gewone keutel opat.Volgens mij zat ie gewoon niet op te letten en dacht ie dat het voer was ofzo, hahaha. En wortelen geven, altijd met mate,zeker niet elke dag. Andijvie is beter, en witlof. Nou succes ermee!
Aanbevolen berichten