mii1997 Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 mijn konijn zat op de vloer en toen rende ze op mijn schoot af en toen zette we haar op een kleed en toen bloedde haar nagel ineens maar meestal als haar nagel afbreekt zijn haar nagels te lang maar we waren net met haar naar de dierenarts geweest anyway. haar nagel zat er nog aan maar was afgebroken een dag later (we durfden hem er niet uit te halen en het was zondag dus we konden niet naar de dierenarts) was haar nagel afgebroken maar er zat nog steeds een hoop bloed en het het zag er geirriteerd uit. moet ik hiermee naar de dierenarts? ze knarstand heel vaak en je mag ook niet aan haar nagel/poot komen.
jrjsieben Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Ja knarsetanden kan een teken van pijn zijnIk zou er naar laten kijken
Cynthiaaapje Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Even naar de Dierenarts. Eet, drinkt en keutelt ze nog wel?
RogerBunny Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Bij mijn konijntje was ie alleen afgebroken en verder niks dus.. naar de dierenarts!
Anjo Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 maar meestal als haar nagel afbreekt zijn haar nagels te langals het vaker gebeurt zou ik eerder nagels knippen of laten knippen..en idd zoals gezegd,, even naar de DA gaan ermee.! succes
Fleurtje1985 Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 DA!!! Laat ff weten hoe ut afloopt bij DA!
Bianca Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Over dat bloed zou ik me niet druk maken, maar het fiet dat je er niet aan mag komen en ze zit te knarsetanden is een heel erg slecht teken. Misschien is er iets gebroken (een teen, gewricht of het pootje zelf). Dus zoals hierbovenm al gezegd: naar een kkda!
JocosoVSGrandeSeñora Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Spreekt voor zich toch als een konijn knarstand en laat merken dat je er niet aan mag zitten en het er nog eens geïrriteerd uit ziet dat je naar de DA moet gaan : /.
mii1997 Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Geplaatst: 24 maart 2011 ik ben blij dat ze nog eet en drinkt en poept en plast en springt , logisch tog
Bianca Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 ik ben blij dat ze nog eet en drinkt en poept en plast en springt , logisch togJa maar het bericht waar jouw reactie onder stond luidde: "Spreekt voor zich toch als een konijn knarstand en laat merken dat je er niet aan mag zitten en het er nog eens geïrriteerd uit ziet dat je naar de DA moet gaan : /."Vandaar dat we het niet snapte
Aanbevolen berichten