Mvrcarlaa Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Heee ! Reusje en Snuifje hebben vachtmijt en hebben nu stronghold.De DA heeft gezegt dat ik het beter voor het slapen op kan doen, en ze vannacht even uit elkaar houden. omdat ze elkaar eigenlijk niet mogen aflikken/schoonmaken.Maar der zijn ook mensen die ze juist niet uit elkaar halan. Nou zijn het 2 vrouwtjes en het gaat eindelijk goed tussen hun, en dat wil ik asoluut niet verstoren. Ik ben bang dat ze gaan vechten als ik ze voor even uit elkaar haal. Wat zouden jullie doen ?
Lianne22 Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Tja ik heb het niet gedaan destijds. En de mijt is weg . Wassen ze elkaar veel dan? lijkt me namelijk ook niet echt lekker en aantrekkelijk om dat goedje te likken, maar sommige konijnen doen dat dus wel.
Mvrcarlaa Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Geplaatst: 21 maart 2011 Ze likken elkaar niet veel, af en toe over het kopje maat thats it !En ze zitten nu eigenlijk meer in een fiets periode, dus veel gelikt wordt der al helemaal niet..
Lianne22 Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Ik neig naar niet uitelkaar halen maar misschien is dat gebaseerd op alleen mijn ervaring waarbij het niet nodig was. (en ik daar niet eens aan gedacht had:p). Maarja straks heb je ruzie in de tent zit je daar weer mee. Kan je het niet sochtends geven en de hele dag in de gaten houden of ze niet gaan likken? Haha.
Mvrcarlaa Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Geplaatst: 21 maart 2011 Ik heb het net gegeven, ze sprongen wat rond en toen was het goed.Reusje probeerde haar een keer te likken maar dat zal ze wel niet lekker gevonden hebben ? Ik hou ze vannacht bij elkaar, want wil alle stress tussen de dames vermijden.Ze zijn nu lekker aan het eten. Moet stronhold nog eens herhaald worden ?
Lianne22 Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Ja na een maand moet je het nog eens herhalen (dat is wel belangrijk). Hopelijk ben je er zo dan vanaf!
Mvrcarlaa Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Geplaatst: 23 maart 2011 Ze hebben bij elkaar gezeten en het is gewoon goed gegaan..over een maand gaan we het herhalen....
Fleurtje1985 Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Knarsen jouw bunnies ook van ongenoegen van de mijt (jeuk)?
Melaniiie Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Ik heb zo´n dubbel hok buiten en als ze behandeld worden gaat de een even onder en de andere boven en ik behandel ze s´middags- s´ochtends in het weekend zodat ik goed kan kijken of het al droog is en dan kunnen ze weer bij elkaar.
Mvrcarlaa Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 Knarsen jouw bunnies ook van ongenoegen van de mijt (jeuk)?Nee, eigenlijk niet.Ze krabben wel iets meer dan normaal maar verder niks..
Mvrcarlaa Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 Bij reusje begint der op een plek wat haartjes te verschijnen
Aanbevolen berichten