Jessiica Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Mijn Lilly kan niet plassen.Ben naar een DA geweest, hebben gevoelt en haar blaas zat vol, ze zeiden dat het met de sterilisatie heeft te maken, heb antibiotica en pijnstilling meegekregen.dag erna naar een andere DA geweest voor de wondcontrole, die heeft ook bij de blaas gevoelt en zei dat het blaasontsteking is, maar het was te kortdag om te zeggen of de antibiotica aansloeg.Als ze in houding zit voor plassen komt er nu wel een druppel of 2 uit, maar meer ook niet.nu was ik even op een andere forum ook aan het navragen en die zeiden dat ze zichzelf vergiftigt doordat ze niet plast :(ik wil mijn meisiej niet kwijt raken, iemand hier ervaring mee?
Jessiica Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 owja eten doet ze nog wel wat, niet veel, 3 blaadjes witlof, wat hooi en 2 loftys.drinken doet ze ook nog.
Jessiica Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 Owja nog iets vergeten ze is verder wel heel actief rond huppelen enzoo.
Bianca Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Zit de blaas niet gewoon vol me gruis of met stenen die de uitgang blokkeren? Maar dan zou ze waarschijnlijk niet vrolijk rondhuppelen, maar veel in rare houdingen liggen en steeds proberen te plassen.. Je kan blaasgruis of blaaszand zien op een röntgenfoto of een echo en soms kan een kkda de stenen voelen of kalk-kristallen in de urine zien onder de microscoop. Ook kan de urine op bloed en en eiwitten gecheckt worden.
Jessiica Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Geplaatst: 22 maart 2011 Ze kan inmiddels alweer plassen Had een blaasontsteking. Ze moest antibiotica en pijnstilling nemenZoiets dacht ik wel eerst dat ze stenen had in haar blaas, maarja ze was lekker ADHD en drinken en eten deed ze nog, dus dat was het ook weer niet.maar toch bedankt voor een reactie! Haar plas stinkt wel heel erg nu. maar denk dat het door AB komen.
Aanbevolen berichten