Mexflex Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Maandag even langs de DA, want er wordt de laatste dagen minder hooi gegeten als normaal. De vorige keer was het zo dat 1 van de 2 haakjes had. Aangezien ze elkaar nadoen gaat de ander ook echt minder hooi eten als de ene dat doet.Hopen dat het allemaal weer meevalt met de haakjes en stress.
Niek Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Ik hoop voor je dat het allemaal wel meevalt. Heel veel succes bij de DA!
Sanniebunny Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Tjeempie, wat gebeurt dat met die haakjes vaak lees ik nu :( Mijn konijn at altijd al slecht hooi, ik kocht zelfs alleen nog de kruidenhooi in de hoop dat... maar dit is toch een zeer kostbare en stressvolle aangelegenheid als je dat regelmatig zou moeten doen?
Mexflex Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Geplaatst: 21 maart 2011 Gelukkig was de vorige keer een jaar geleden. Ik weet ook nog niet zeker dat het zo is, maar ik vermoed het wel. om 16:45 uur een afspraak, dus dan weet ik het zeker.
Mexflex Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Geplaatst: 22 maart 2011 Gisteren geweest en gelukkig hadden ze beide geen haakjes.Gewicht was precies goed en ze zagen er goed uit volgens de DA.Dat ze dus minder hooi eten moet volgens de DA toch aan het hooi liggen. Dat zou misschien kunnen kloppen, want als ik ze in de tuin laat dan eten ze wel veel gras (en andere dingen)Dus even aankijken de komende tijd hoe het gaat.
Niek Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Fijn dat alles goed uitzag bij de konijntjes! Het kan idd dat ze weinig hooi eten doordat ze hun buikjes vullen met gras. Ook kan de kwaliteit van hooi wel eens verschillen waardoor ze de ene keer veel liever hooi eten als een andere keer. Ik doe nu bij mijn konijntjes wat gedroogde kruiden aan het hooi toevoegen en ze zijn er dol op.
Aanbevolen berichten