Renee19 Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Wil iedereen bijdeze even bedanken voor de reactie van het onderwep vieze medicijen.. Helaas is het niet meer nodig.. Kwam gisteren thuis uit mijn werk en trof pebbles aan het haar hoofdje tegen te trailes dacht dat ze al overleden was.. Rende als een gek naar haar toe en raakte haar aan en zag dat ze nof leefde maar ze zag er zo slecht uit.. Ze had een maandag duplo injectie gehad en prednison maar zelf dat sloeg niet meer aan en de andere medicatie deed ook niks meer.. Je zag gewoon aan haar dat ze niet meer verder kon.. Zijn toen met spoed naar de da geweest die heeft nog naar haar longen geluisterd en haar bekeken ze zat helemaal te rillen en had het echt heel zwaar. We hebben alles gedaan wat we maar konden twee keer naar utrecht geweest daar heeft ze ook 4 dagen in een zuurstof kamer gezeten. De medicijnen slaan een week aan en daarna komt het zo hard weer terug (longonsteking).Konden wel weer verder gaan met onderzoeken maar dat vindt ik tegen overhaar niet eerlijk. Het is heel moeilijk en het doet verdomt zeer maar voor haar was dit de beste oplosssing we hebben alle kuurtjes die er bestaan voor een konijn gehad en alle opties gedaan. Maar toch het is en blijft verdomd moelijke om je nijntje te laten gaan.. Hoop dat ze nu rust heeft en niet meer hoeft te vechten.. Hoop dat ik haar alles heb kunnen geven en alle liefde..
jrjsieben Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 :love::love: Ze heeft alles mogen ontvangen wat een konijntje maar kan wensenLiefde warmte genegenheid super goede verzorgingJammer genoeg heeft ze niet zo veel van haar knappe exram kunnen genietenDoor haar kwakkelende gezondheid was een koppeling niet zo een twee drie gedaanZe heeft in die 11 maandjes dat ze geleefdt heeft het beste van het beste gehad
Nikki De Wals Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Heel erg veel sterkte met dit verlies, het blijft moeilijk. :(
Renee19 Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Dank jullie wel.. Heb net haar hokje opgeruimd echt ***** :(
roomie Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 wat erg zegmaarje hebt alles gedaan watje kon, het is beter zo,voor ieder.heel veel sterkte.
kimberleyenfunky Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 He wat rot zeg! Super veel sterkte met je verlies!
jnanis Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 he bah!:(heel veel sterkte met het verlies van Pebbles!
Bijouxxx Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 wat rot voor je :(sterkte, en rust zacht Pebbles.
missbroekie Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Wat een vreselijk bericht.. :(Sterkte ermee!
Zonnebloem Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Dat zal hard aankomen, als ik hoor wat je allemaal hebt gedaan om haar leven te redden. Echt heel erg voor je, sterkte met het verlies.
Aanbevolen berichten