Boseetje Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Gijs at niet heel erg gulzig de laatste dagen en ik had al een afspraak staan om te enten bij de DA. Dus Miep en Gijs samen in de vervoersbak en op naar de DA. Gijs bibberde nog meer dan Miep. Gijs werd eerst bekeken; kiezen waren nog goed maar zijn buikje niet, hij heeft overmatig borrelende buik en heeft een injectie gehad hiervoor en medicijnen mee.Miep was zo gezond als een vis maar die sprong ineens een end de lucht in en ik kon dr maar net opvangen.... pfffieuw!Nou ik heb het weer gehad zeg... nu maar hopen dat Gijs lekker gaat VRETEN weer!:bunny3::bunny3:
roomie Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 aah niet gijsiemisschien moet ie het vreten leren van miepvreet?
Amatjuh Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Is het dan een soort van overactieve darmen ofzo of hoe moet ik het zien?Veel beterschap!
Boseetje Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Geplaatst: 16 maart 2011 ja is de fase voor gas in het buikje... dus ben erg erg op tijd maar hij kon wel goed voelen dat het zijn buik was en niet zijn zwakke plek: haakjes op z'n kiezen... hebben jullie dat ook dat je er zelf ook buikpijn van kan krijgen als je konijn ziek is? pffff
roomie Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 he bah , goed dat je er optijd bij was. ik voelde me met flo toen ook goed ellendig hoor.
mijnJohanna Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Ik ken je gevoel helemaal. Dan word je er zelf ook ziek van.Ik wou niet meer naar school. Ik dacht alleen nog maar aan Johanna
Boseetje Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Gijs is gewoon weer actief... maar hij is nog steeds niet gulzig met eten... het is zo vaag allemaal... niet heel erg duidelijk ziek ziek maar ook niet helemaal goed... het medicijnen geven gaat steeds moeilijker wat aangeeft dat ie aan de betere hand is toch? hij eet ook wel maar het is geen vreten zoals ik gewend ben!
Aanbevolen berichten