missbroekie Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Ik heb zojuist een dierenarts opgebeld hier in Eindhoven die op jullie lijst staat van konijnkundige DA's. Op 30 maart is er een inent-dag dus heb gelijk een afspraak gemaakt om mijn nijn in te laten enten. Toch zou ik graag nog ervaringen willen horen van mensen aangezien de lijst toch wel van 2009 is en het nu alweer 2011 is. Alleen maar het beste voor mijn nijn uiteraard :mdr:
Aicha Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 (aangepast) Ik ben erg te spreken over dierenkliniek Nederlandplein in Eindhoven (woensel). Zij hebben alleen wel net het inent spreekuur achter de rug. Er zitten sinds kort twee dierenartsen. Een man en een vrouw. De man is altijd erg lief en heel erg begaan met de dieren. Ik schiet nogal snel in de stress, wat resulteert in te vaak bellen naar de dierenarts, maar daar gaan ze ook super goed mee om. Echt een dierenarts om aan te raden. Echter... ik heb gisteren mijn konijn in laten enten en dat gebeurde door een vrouwelijke dierenarts. Ik had haar nog niet eerder gezien. Ook zij was erg aardig, maar wel minder ervaren (met konijnen). Moest mijn konijn bijvoorbeeld zelf vast houden, omdat ze anders niet in zijn mond kon kijken. Maar goed, vooralsnog heb ik, zeker met de mannelijke arts, alleen maar goede dingen te zeggen. Over de dierenarts Scholten kan ik niets vertellen. Deze ken ik niet. Maar mocht deze tegenvallen (ik zeg niet dat dat zo is hoor, maar voor het geval dat het gebeurt), dan is deze kliniek een goed alternatief. Succes 30 maart!! 17 maart 2011 aangepast door Aicha
missbroekie Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Aicha, bedankt voor je reactie.. Zelf zou ik dan sowieso willen dat de man dan ook mijn konijn zou enten..Bij Scholten is de vrouw ook de konijnkundige volgens de man dan, dus ben enorm benieuwd!Maar als het tegenvalt zal ik eens kijken idd op het Nederlandplein, woon ik ook dicht bij dus..! Hopelijk komen er nog wel mensen met ervaringen bij Scholten...
Laura1984 Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Wij gaan altijd naar Don de Bruin in Eindhoven (Dierenkliniek Stratum), daar ben ik heel erg tevreden over. Hij is zelf niet alle dagen in de praktijk, maar op de dagen dat hij er niet is valt er een vrouwelijke arts in die ook behoorlijk kundig is met konijnen. Ze werken ook samen met de opvang in Eindhoven. Met DA Scholten heb ik zelf ook geen ervaring.
Engeltjes farm Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 ik ken dierenarts scholten niet,ook ik ben vaste klant bij Don de Bruin in Eindhoven (dierenkliniek stratum)hij is zeker konijnkundig en helpt me altijd supergoed, denkt met je meeen legt alles gewoon netjes uit, ik kan er altijd terecht en zelfs als de afspraken volgepland zijnen ik met iets kom wat gewoon nodig is dan word ik er toch altijd tussengeschoven en kan ik gewoon komen!!!Bij deze da kun je dus rustig je konijn achterlaten en mee op controle gaan,ik ben er (9konijnen) al zeker 20 keer geweest voor van alles en nog wat!
missbroekie Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Hmm ja ik zat te twijfelen, er stonden inderdaad 2 DA op de kk lijst van bunnybunch, dus ik heb wel degene gepakt die het dichtste bij was..Ik dacht, er zijn er 2 kk in Ehv dan kan ik dus gewoon kiezen.. Ik kan nu niet meer afzeggen bij die DA hier in de buurt he?
Aanbevolen berichten