Ga naar inhoud

zelfs de DA weet het niet meer.1!!


Snoetje!!

Aanbevolen berichten

Oké...Nijn eet, drinkt en keutelt dus zelfstandig..

Dan neem ik aan dat je hem ook groenvoer geeft etc en daarmee een beetje uitzoekt wat hij lekker vindt..

Je zou hem eens kunnen wegen en dan over één of een paar weken weer...kijken of hij zo weinig eet dat hij ook afvalt...

Dat hij eet is al heel wat, belangrijk is verder denk ik dat je een beetje kan uitvogelen wàt hij lekker vindt om te eten...

Zo op het oog, lijkt er niet heel veel mis te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké...Nijn eet, drinkt en keutelt dus zelfstandig..

Dan neem ik aan dat je hem ook groenvoer geeft etc en daarmee een beetje uitzoekt wat hij lekker vindt..

Je zou hem eens kunnen wegen en dan over één of een paar weken weer...kijken of hij zo weinig eet dat hij ook afvalt...

Dat hij eet is al heel wat, belangrijk is verder denk ik dat je een beetje kan uitvogelen wàt hij lekker vindt om te eten...

Zo op het oog, lijkt er niet heel veel mis te zijn...

ze krijgen hier idd groen voer. ze vinden de andijvie en de kruiden erg lekker. duzz die krijgen ze hier al extra.

ik heb haar van de week gewogen en ze blijft wel op gewicht. tijdens de voeder tijden zet ik ze appart zodat ze wel een kans krijgt om haar bakje leeg te eten.

ik hop dat ze over een tijdje wat sneller kan gaan eten zodat ik ze niet meer appart moet gaan zetten.

dank je voor je reactie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Snoetje vraagt of het kan dat een konijn iets heel lang erg lekker vindt en dan opeens niet meer.

En dat kan zeker, 1 van mijn konijnen deed eerst een moord voor een stukje wortel en dat wil hij de laatste tijd echt niet meer eten.

Wat overigens natuurlijk niet wil zeggen dat het in dit geval ook zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'er vanaf eten'...

Misschien kan je even uitleggen wat je daar mee bedoelt ?

dat je bijv: altijd kaas op je brood hebt en dat je dat op een gegeven moment niet meer lekker vind. en dan want anders op wil

zal starks ff na de dierenwinkel gaan kijken na ander soort biks.

aangepast door Snoetje!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .