lufnick Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Nou ja.... niet echt dan, maar hij is wel onder het mes geweest vandaag. We moesten hem om half 10 brengen. Ik was echt zenuwachtig... Heb helemaal niks met dokters en aanverwanten...haha. Ze hebben hem even gecheckt, alles goed en toen moesten we hem achterlaten. Om half 5 belden ze op dat we hem mochten komen halen (ik zat echt op hete kolen, dacht dat ze wel eerder zouden bellen...)Hij ligt nu heel veel, af en toe hupst hij wel een stukje, ook gaat hij in en uit zijn kooi, maar niet vaak hoor. Hij heeft een blaadje witlof op en één SS brokje... echt honger heeft hij dus nog niet. Ik heb al 3 keuteltjes gevonden en een plas heeft hij ook al gedaan (op de wc met kont overboord..jaja) We hebben een pijnstiller meegekregen, die moet hij twee keer per dag krijgen voor 4 dagen... Ik denk ook wel dat hij pijn heeft want hij gaat heeeel voorzichtig liggen en zitten. Dat wordt echt een crime want je krijgt hem dus niks in zijn mond als hij niet wil...Ik weet eigenlijk niet zo goed of we hem nu vannacht alleen kunnen laten... Als ik hem genoeg eten in zijn kooi geef, zou het dan kunnen? Of moet ik gaan checken en hem steeds voer aanbieden?Verder zijn z'n ogen en vooral de haren erboven wat plakkerig. Plakken ze daar wat op misschien? Of ben ik overbezorgd....
Dollie Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Vaak worden de oogjes gezalft voor de narcose. Vervolgens ljikt het net of ze moeten huilen en ze zien er dan al zo sneu uit.. Ik ga er zelf wel altijd even uit bij dit soort dingen, een paar uur nadat ik het beesje voor de laatste keer gecheckt heb, als hij het dan goed genoeg heeft gedaan (een beetje gegeten, niet koud voelt etc) dan laat ik het de rest van de nacht, anders zet ik de wekker nog eens. Het klinkt niet slecht hoor, hij er vast zo weer bovenop!
lufnick Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Geplaatst: 8 maart 2011 Nu likt hij steeds aan zijn ballen, ofja, de plek waar ze zaten dan...Ondertussen ook al weer 2 stukjes paprika op... pfiew
jrjsieben Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 gaat niet slechtHou wel de wond in de gaten als het kan
lufnick Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Ondertussen eet en keutelt hij wel weer gewoon, of ja gewoon.. sommige dingen die hij eerst altijd super lekker vond, pakt hij nu niet aan....?Verder is zijn gedrag ook nog niet hetzelfde. Hij is ontzettend schrikachtig, verschiet van alles en we mogen heb bijna niet aaien. Verder heeft hij me vanmorgen gebeten Dat heeft hij echt nog nooit gedaan, nog niet eens ooit een keer lelijk doen ofzo.Ik hoop eigenlijk dat het over een paar dagen weer gewoon is zoals eerst, misschien ligt het toch aan de pijn?
jrjsieben Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Heb je pijnstilling meegekregenEn hij heeft wel wat moeten doorstaaEn is misschien kwaad en beledigt dat zijn mannelijkheid is ontnomen :yes:
roomie Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 of even onwennig,is dit de eerste keer dat die naar de da is geweest?let op dat ie er niet teveel aan likt. wel goed dat ie eet, drinkt ie ook?
lufnick Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 (aangepast) ja hij krijgt pijnstilling, met heeeel veel moeite want meneer vindt het vies... Ik merk inderdaad na de pijnstilling wel wat verbetering, dan is hij wat actiever en vrolijker, maar na een paar uur zwakt dat weer af..Drinken doet hij zowiezo niet zo veel, hij heeft wel flink groenten op, dus iig wat vocht binnen. Heb hem nog niet zien drinken, maar plassen doet hij wel.En ik denk inderdaad dat hij boos op ons is... 9 maart 2011 aangepast door lufnick verkeerde emoticon
jrjsieben Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Kan je bekijken hoe de wond eruit ziet ?Als hij opknapt na pijnstilling zal hij wel pijn hebben nog
lufnick Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Nee ik kan de wond niet zien en Nick houdt absoluut niet van oppakken, ik wil hem ook geen extra stress bezorgen of nog een hap uit m'n vinger riskeren...Maar waar moet ik dan op letten? Of wat is normaal? Rode huid, uitstekende draadjes hechting, korstje...?
jrjsieben Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Het kan soms gaan ontsteken \Heb je hem op handdoeken zitten in zijn kooi ?Je kan hem op een doosje laten zitten misschien kan je dan de onderkant stiekem een beetje bekijken
lufnick Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Geplaatst: 10 maart 2011 Hij zit op een handdoek op kranten, maar vannacht heeft hij de handdoek helemaal weggetrokken en is hij op de kranten gaan liggen. Ik zal het in de gaten houden. Bedankt voor alle info!
Aanbevolen berichten