mirjamspd Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Hallo, Sinds een tijdje zie ik een van mijn konijnen Mokka, soms haar hoofdje scheef houden.Het is niet extreem dus ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken en of het E. Cuniculi is, ze doet het namelijk ook vooral met binky's maken..Verder is ze prima gezond alleen een beetje opgefokt door de hormonen geloof ik:whistle2:
jrjsieben Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Als ze binkies maken doet eerst het hoofd en dan volgt de rest van het lichaamAls je het niet vertrouwdt even laten nakijken bij een kkda
WallaChristalla Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Het springkonijntje van mijn oom , Walla, heeft ook E Cuniculi Het begon toen Walla niet meer wou eten. Daarna deed ze spastisch, dus af en toe met haar hoofdje scheef. Toen zijn ze naar de dierenarts gegaan, daar bleek het toch E cuniculi te zijn. We waren er snel bij, dus er is grote kans op genezing. Als ik jou was, zou ik zo snél mogelijk naar de dierenarts gaan!!
Maggy Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Heerst E. Cuniculi soms?Opeens staat het hier op het forum bomvol met topics erover.
nathalie b Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Schreef hoofdje kan ook wijzen op last van het oor.Laat de oren even nakijken....anders zou ik misschien wel preventief behandelen.
nathalie b Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Heerst E. Cuniculi soms?Opeens staat het hier op het forum bomvol met topics erover. Vorig jaar was het ook rond deze tijd.....Heel vreemd.Misschien door weerstand verlaging tijdens de wintermaanden.....zijn wel meestal buitenkonijn die er dan last van krijgen?
mirjamspd Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 hmm, heb het de laatste dagen niet meer gezien.Ik kijk het nog even aan, want ik zie het toch eigenlijk alleen maar buiten het hok, als ze lekker aan het rondrennen is.
nathalie b Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Bij beginnende oormijt kunnen ze ook soms een schreef hoofdje trekken zelfs zonder te krabben....zou het wel even goed in de gaten houden...
mirjamspd Geplaatst: 9 maart 2011 Auteur Geplaatst: 9 maart 2011 Zal ik zeker doen, hoop toch echt dat het het niet is,ben net van alle ziektes af..
Aanbevolen berichten