Fluffie&Bunny Geplaatst: 16 maart 2011 Geplaatst: 16 maart 2011 Fijn dat je bij een kk da bent geweest en nu maar hopen dat hij snel opknapt.
Margot Geplaatst: 17 maart 2011 Geplaatst: 17 maart 2011 Super dat je toch nog naar een goede DA bent gegaan! Hopen dat hij snel weer de oude is!
Sanniebunny Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Sterkte en succes ermee!Heeft iemand trouwens een verzijzing naar foto's van het gebit / voortanden van een gezond konijn?
Sanne&Bunbun Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Dit is mijn Bunbun. weet natuurlijk niet of zijn tanden perfect zijn en of je er wat aan hebt
Secret Writer Geplaatst: 24 maart 2011 Auteur Geplaatst: 24 maart 2011 Hey iedereen.. Alles ging echt goed met hem en hij was best wel mager, maar hij at wel, misschien niet zoveel, maar hij begon echt beter te eten en elke dag verzorgde ik hem zoals de DA me opgedragen had.. Twee dagen geleden ging ik 's morgens voor ik naar school ging nog eens vlug naar zijn kot om hem een streeltje en wat eten te geven en.. hij was dood..Ik kon het gewoon niet geloven en ik fluisterde zijn naam, maar hij reageerde niet en ik aaide hem, alsof hij elk moment wakker zou kunnen worden en beginnen te snuffelen aan mijn hand, maar hij werd niet wakker.. en toen begon ik te wenen.. ik zou hem nooit meer zien huppelen en gek zien doen.. Ik ben jullie allemaal zeer dankbaar voor jullie reacties..
brigit Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 nou meid veel sterkte met het verliesje hebt gedaan wat je dacht wat goed was
Secret Writer Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Oh wat erg, heel veel sterkte!nou meid veel sterkte met het verliesje hebt gedaan wat je dacht wat goed was Hey,Heel erg bedankt en mijn excuses voor het late antwoord!Vriendelijke groetjes!
Aanbevolen berichten