Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heey,

Ik zat te kijken bij de lijst konijnkundige dierenartsen.

Ik woon in Gelderland, Apeldoorn, maar de dichtsbijzijnde KKDA zou dan die in Hedel zijn. Dat is alsnog 1 uur en 5 minuten rijden. En als er een keer echt iets aan de hand is dan vind ik dat echt te lang. Heeft misschien iemand ervaring met KKDA's in de omgeving van Apeldoorn??

Alvast heel erg bedankt!

Michelle :love:

Geplaatst:

Hoi Michelle,

Ik kan je in ieder geval dierenkliniek Deventer aanbevelen. Ze hebben hier een hele goede konijnkundige dierenarts (dr. Kwant). Persoonlijk heb ik hier goede ervaringen mee.

Leona

Geplaatst: (aangepast)

Oh ja bedankt ZaZa, dit is inderdaad wat handiger :)

@ Bianca, ja dat zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn! Het is ong. 3 kwartier rijden! Maar als er een spoedgeval is zou het wel handiger zijn als het wat dichterbij zou zijn.

Ik schrijf hem even op. Dankjewel!

aangepast door Michellee
een toevoeging
Geplaatst:

Een van de beste KK Da zit in Ermelo...het is Paul van Aalst en werkt bij de dierenkliniek in Ermelo...hij was de DA van bunnybin...En het goede nieuws is dat het maar 37 minuten rijden vanaf jou is..vraag wel naar hem...Zijn baas is ook erg goed zeker wat botten betreft...Maar Paul is iets toegankelijker...

Geplaatst:
Een van de beste KK Da zit in Ermelo...het is Paul van Aalst en werkt bij de dierenkliniek in Ermelo...hij was de DA van bunnybin...En het goede nieuws is dat het maar 37 minuten rijden vanaf jou is..vraag wel naar hem...Zijn baas is ook erg goed zeker wat botten betreft...Maar Paul is iets toegankelijker...

Hij was de DA van bunnybin??

Super bedankt!! :)

Geplaatst:

Ja bunnybin is gestopt met het echte opvang werk maae werken nu meer achter de schermen, dus het heeft niets met de DA te maken....maar nog steeds gaan konijnen als ze echte noodopvangers hebben daar heen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .