Michellee Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Heey, Ik zat te kijken bij de lijst konijnkundige dierenartsen.Ik woon in Gelderland, Apeldoorn, maar de dichtsbijzijnde KKDA zou dan die in Hedel zijn. Dat is alsnog 1 uur en 5 minuten rijden. En als er een keer echt iets aan de hand is dan vind ik dat echt te lang. Heeft misschien iemand ervaring met KKDA's in de omgeving van Apeldoorn?? Alvast heel erg bedankt! Michelle
Leona1981 Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Hoi Michelle,Ik kan je in ieder geval dierenkliniek Deventer aanbevelen. Ze hebben hier een hele goede konijnkundige dierenarts (dr. Kwant). Persoonlijk heb ik hier goede ervaringen mee.Leona
Michellee Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Aah super bedankt!! Want dat is niet zo heel ver weg! Ik ga gelijk eens kijken op de site!
Michellee Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Zijn er misschien nog meer mensen die ervaring hebben met Konijnkundige dierenartsen in de omgeving van apeldoorn?? :mdr:
ZaZa Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Ik heb je topictitel even aangepast.Zo is in één oogopslag duidelijk wat je zoekt.
Bianca Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Ook wel een uur rijden denk ik, maar DK Dukenburg in Nijmegen heeft ook een KKDA.
Michellee Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 (aangepast) Oh ja bedankt ZaZa, dit is inderdaad wat handiger @ Bianca, ja dat zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn! Het is ong. 3 kwartier rijden! Maar als er een spoedgeval is zou het wel handiger zijn als het wat dichterbij zou zijn.Ik schrijf hem even op. Dankjewel! 5 maart 2011 aangepast door Michellee een toevoeging
Bianca Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 je moet wel de mannelijke arts hebben daar: Rutger Reurlings, die is het meest KK
Michellee Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Dat is altijd handig om te weten, hihi Nogmaals bedankt!
pebbles Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Een van de beste KK Da zit in Ermelo...het is Paul van Aalst en werkt bij de dierenkliniek in Ermelo...hij was de DA van bunnybin...En het goede nieuws is dat het maar 37 minuten rijden vanaf jou is..vraag wel naar hem...Zijn baas is ook erg goed zeker wat botten betreft...Maar Paul is iets toegankelijker...
Michellee Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Een van de beste KK Da zit in Ermelo...het is Paul van Aalst en werkt bij de dierenkliniek in Ermelo...hij was de DA van bunnybin...En het goede nieuws is dat het maar 37 minuten rijden vanaf jou is..vraag wel naar hem...Zijn baas is ook erg goed zeker wat botten betreft...Maar Paul is iets toegankelijker...Hij was de DA van bunnybin?? Super bedankt!!
pebbles Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Ja bunnybin is gestopt met het echte opvang werk maae werken nu meer achter de schermen, dus het heeft niets met de DA te maken....maar nog steeds gaan konijnen als ze echte noodopvangers hebben daar heen...
Aanbevolen berichten