Keecee Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Vanochtend hebben we pluk in moeten laten slapenWat wel mooi was, was dat pluk een heel klein beetje van narcose aan het bijkomen was. Toen wij binnen kwamen, kwam er leven in alsof ze ons herkende. Ze sprong in onze armen, en hebben dus nog waardig afscheid kunnen nemen.In onze armen heeft ze opnieuw narcose gehad, en is ze in slaap gevallen. Pluk was geopereerd aan een abces. Hiervoor steeds op controle geweest, maar de hoeveelheid pus die eruit kwam verminderde niet.Hierop vanochtend foto's laten maken, en bleek dat heel haar kaakje aan dat stuk ontstoken was. Er bleek ook wat bot weg te zijn.Normaal komt dit bij oudere konijnen voor, maar pluk was pas 1,5 jaar. Ook voeding kan een oorzaak zijn, maar volgens de dierenarts gaven wij wel de goede voeding.
jrjsieben Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ach wat vervelend zo jongSterkte gelukkig was ze op het laatste moment bij jullie
Amatjuh Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Wat erg dat je maar zo kort van haar hebt mogen genieten. Veel sterkte!
Keecee Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 dat ze bij ons was, was idd ook fijndat ze ons voor ons gevoel herkende, en op ons sprong was ook echt een mooi ietszo denken wij dat pluk ook geweten heeft dat wij er bij warenondanks dat het het beste is, doet het ons wel heel veel verdriet.Pluk was voor ons echt ons kindje op de een of andere manier die we al vanaf haar 6 weken hier in huis hadden
Dollie Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ach, nee, wat een nare afloop, had gehoopt dat het wel goed zou komen! Hee lveel sterkte.
Bianca Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Wat rot voor je.. helaas is dat mijn konijntje ook overkomen maar die was inderdaad al ruim 11 jaar... sterkte met het verlies.
Keecee Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Vinden t hier in huis erg lastig, missen pluk echt ergMissen alle kleine dingen die we van pluk gewend waren, en kijken vaak naar de plekken waar ze lag. Het is echt een gemis, een leegte zeg maar.Over n tijdje willen we echt graag n nieuw konijn, want van pluk hebben we ook zo veel liefde gehad.We willen nu nog wel even wachten, want zijn anders bang dat we het nieuwe konijn met pluk vergelijken (en ieder konijn is anders natuurlijk)Eerst hier in huis het verdriet verwerken dus. Gelukkig hebben we nog foto's hangen, vele mooie herinneringen aan pluk, en ook nog vele foto's op de computerAl met al wel lastig allemaal
michaela23 Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ach jeetje, wat erg zeg. Heel veel sterkte, en Pluk, rust zacht.
Bianca Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Ik herken het allemaal wel. Ik heb een half jaar gewacht voor ik überhaupt ging zoeken naar een nieuw konijntje. Als je een hele nauwe band met je huisdiertje hebt, dan is het verlies ook echt een behoorlijk rouwproces. Heel veel sterkte ermee.
Snuitert Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 sterkte!Mijn konijntje hadden we ook een spuitje moeten geven,Haar pootje zat los,/hong er nog half aan,ze zat ergens vast aan
Kareltje Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Wat erg,heel veel sterkte met het verlies.Rust zacht lieve Pluk.
Aanbevolen berichten