pluis04 Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 afgelopen zaterdag is mijn konijn geholpen aan haakjes sinds 2 dagen at ze weer zel ss dan nog geen hooi.maar nu vanmorgen zat ze weer stil in een hoekje,normaal als ik haar wil pakken rent ze snel de buitenren in, nu niet kon haar zo pakkenook als ik de afgelopen dagen haar babyvoeding gaf waar de antibiotica in zat at ze die meteen op en nu net wilde ze hem niet meer en ging er vandaan.ze heeft gisteren lekker gespeeld ook in de tuin toen zag het er goed uit maar nu na vanmorgen schrok ik wel.vond het al zo raar normaal is ze als ik wakker word al in de buitenren en nu zat ze nog staads in het nachthok ik heb haar nu maar weer even apart gezet en kijken of ze zo wel wat heeft gegeten.is dit normaal na een paar dagen een terug val, of moet ik de DA weer bellen?
nathalie b Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ik zou voor de zekerheid even kontakt opnemen met de DA.Normaal kunnen ze na het haakjes weghalen nog wat last hebben maar als er een terugval is zoals je zegt na een paar dagen kan er ook wat anders zijn.Stil in een hoekje zitten wijst meestal al op pijn.
Bianca Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Terug naar de DA! Door haar veranderde eetpatroon van de afgelopen dagen kan ze gas of verstopping ontwikkeld hebben en daar moet je heel snel bij zijn! Ook kan ze door haar vermindere weerstand een parasiet de kop op hebben gestoken zoals Coccidiose of EC, maar daat weet je KKDA wel van wat voor symptomen dat geeft om dat uit te sluiten. Maar ik gok op de darmpjes. Snel naar de DA!
rabbitgirl Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Heeft ze nog medicijnen?Want anders kan ze pijn hebben...of zijn de medicijnen verminderd?Caprofen is denk ik wel een goede oplossing om haar dat te geven..
pluis04 Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 gisterenavond moesten we terug komen bij de dierenarts en ze heeft een pijnstiller gekregen en met de antibiotica mocht ik stoppen,omdat ze daar ook minder eetlust van krijgensinds vandaag eet ze weer haar ss ze had gelukkig geen last van haar darmen die waren normaal nu nog hopen dat ze weer hooi gaat eten want dat pak ze nog steeds niet zelfs kruidenhooi nog niet
Bianca Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Gelukkig dat de darmpjes okay waren en dat het alleen aan de AB lag! Misschien vind ze de hooitjes moeilijk om te pakken? Of misschien at ze die vooral met haar snijtanden?
Aanbevolen berichten