priscillamacho Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 sorry voor de late reactie, maar ben kapot van verdriet , hij is ingeslapen gister.de enige optie was nog amputatie en dat wilde ik hem niet aandoen.heb het er erg moeilijk mee en twijfel of ik er wel goed aan heb gedaan.het bot stak aan de binnenkant van zijn poot al een klein stukje uit zijn vel.het botje was compleet doormidden gebroken.bedankt voor het meedenken en de reacties.
Beestenbende Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Wat vreselijk! Is toch meer dan logisch, dat je dat wat laat reagert, daar hoef je sorry voor te zeggen.Niet gaan twijfelen aan je beslissing, daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Je hebt voor zijn welzijn gekozen. Sommige mensen zouden voor amputatie kiezen en anderen niet. Zo'n operatie is ook zwaar en de revalidatie ook.Heel veel sterkte voor jou en je gezin bij dit verlies.
ZaZa Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 (aangepast) Jeetje joh...Triest.... Het laat vooral zien hóe kwetsbaar konijntjes zijn.... Zo'n 2 jaar terug liet onze dierenarts ons een net geopereerd konijntje zien..was ook het pootje van geamputeerd...Volgens mij het achterpootje...Geen idee of zo'n konijntje daar goed mee kan leven...wassen, springen...Het is een moeilijke afweging....De beste stuurlui staan wellicht aan wal..weten precies wat ze zouden doen..Ik zou het niet weten..Het is een keuze uit twee kwaden..en iedere keuze heeft een consequentie.. Jullie hebben nu verdriet om het verlies van je konijn.....Het is niet anders dan het nu is...Neem het jezelf niet kwalijk.. Héél veel sterkte ! 4 maart 2011 aangepast door ZaZa
floris en stijn Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 sterkte met het verlies, goede beslissing toch!
MariskaV Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Heel veel sterkte met het verlies..Niet dat je er nog wat aan heb, maar het is niet duidelijk hoe het konijntje zijn pootje heeft kunnen breken toch?
bounty Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 heel veel sterkte. ik heb nog nooit een konijn laten inslapen. maar hoe dan ook het zal echt heel vervelend voor je geweest. weet je de oorzaak al?? het kan toch nooit door die cavia gebeurt zijn???
Witchy Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Jeetje, wat een naar verhaal :(Maar ik ben er van overtuigd dat je een goede keuze hebt gemaakt. Een konijn met 1 achterpoot kan nooit meer een konijn-waardig leven lijden naar mijn mening. Veel sterkte!
Aanbevolen berichten