Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Volgens mij is Bo een ram en anders is hij van geslacht veranderd? :P maar succes met de castratie!!

Je weet het maar nooit tegenwoordig:p

Maar in dat geval is hij vast snel weer de oude hoor!

Geplaatst:

Nou de naam kan voor beide wel (al is beau toch mannelijk? En belle vrouwelijk? Of moet ik me naar niet aan Frans wagen? :$) maar ik meen me te herinneren dat Roxanne op zoek was naar een voedster voor als Bo gecastreerd is haha :P

Geplaatst:

:-) inderdaad als bijvoeglijk naamwoord heb je gelijk en je hebt natuurlijk ook de BN-er Beau van Erven Doren of zoiets......

Ik vond de meisjesnaam beau zo leuk bij beau van echte gooische meisjes, en de kruidennamen voor meisjes als lavendel en jasmijn, haha

maargoed volgens mij is dit meer off topic en wordt bo vrijdag gecastreerd ( wordt het toch wat meer een belle :-))

Geplaatst:

Haha!! :D Bo is inderdaad een rammetje en de naam kan voor allebei.

Ik las trouwen sdat als een ram gecastreerd wordt je em 2 dagen in de kooi moet houden, is dat zo? want dan wordt het nog een lastig weekend, Bo vindt het buiten zijn kooi veel leuker en is hete r niet zo mee eens dat hij in zijn kooi moet als wij thuis zijn :D

Geplaatst:

ik heb de rammen inderdaad 4 dagen binnen gehad. na drie dagen vonden ze het echt minder leuk worden, maar daarvoor liggen ze heel veel hoor. Ze zijn toch net geholpen en daardoor hebben ze opeens de gedachte niet van 24/7 rennen en springen.

Geplaatst:

Ik zou 'm inderdaad wel een paar dagen minder bewegingsvrijheid geven, niet dat er een hechting losschiet ofzo, dat moet je niet hebben. Al zal hij de eerste dag(en) inderdaad echt wel geen interesse in rennen en springen hebben. Het is een gevoelig plekje.. :whistle2:

Geplaatst:

Nou Bo is gister gecastreerd en het is helemaal goed gegaan. De dierenarts belde om kwart voor 1 alweer dat Bo wakker was en al aan het eten of we hem wilde komen ophalen. Gister is hij redelijk actief geweest, hij heeft lekker door de kamer rond gehuppeld en goed gegeten, gekeutelt en geplast. Vannacht zijn extra lang wakker gebleven voor als hij pijn zou krijgen als de verdoving uit zo wrken maar om half 3 had hij het helemaal naar zijn zin en wilde hij absoluut zijn hok niet in. Vanmorgen om zeven uur lekker een hapje gegeten en toen bij ons in de slaapkamer achter het gordijn een slaapie gedaan.

We zijn zo blij dat het zo voorspoedig is gegaan! Op naar een vriendinnetje :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .