Roxanne van der Velden Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Bo wordt vrijdag gecastreerd, mijn vriend en ik hebben allebei vrij genomen en we moeten Bo om half 9 brengen en mogen hem waarschijnlijk rond 3 uur weer ophalen. Ben toch al wel een beetje zenuwachtig
Lianne22 Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Bo is een voedster toch ? Heel veel succes en zeker spannend maar komt vast goed!
floris en stijn Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Ik heb het gisteren laten doen, kijk maar bij gezondheid; beau en jasmijn gecastreerd. Het valt mij alles bij elkaar mee, maar de nazorg is wel echt belangrijk....
Dollie Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Volgens mij is Bo een ram en anders is hij van geslacht veranderd? maar succes met de castratie!!
Lianne22 Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Volgens mij is Bo een ram en anders is hij van geslacht veranderd? maar succes met de castratie!! Je weet het maar nooit tegenwoordig:pMaar in dat geval is hij vast snel weer de oude hoor!
floris en stijn Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 haha inderdaad die van mij heet beau en is een voedster en je hebt ook bo van de echte gooische meisjes en is dus echt een op en top meisje. Leuke naam toch hihi
Dollie Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Nou de naam kan voor beide wel (al is beau toch mannelijk? En belle vrouwelijk? Of moet ik me naar niet aan Frans wagen? ) maar ik meen me te herinneren dat Roxanne op zoek was naar een voedster voor als Bo gecastreerd is haha
floris en stijn Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 :-) inderdaad als bijvoeglijk naamwoord heb je gelijk en je hebt natuurlijk ook de BN-er Beau van Erven Doren of zoiets......Ik vond de meisjesnaam beau zo leuk bij beau van echte gooische meisjes, en de kruidennamen voor meisjes als lavendel en jasmijn, haha maargoed volgens mij is dit meer off topic en wordt bo vrijdag gecastreerd ( wordt het toch wat meer een belle :-))
Roxanne van der Velden Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Geplaatst: 1 maart 2011 Haha!! Bo is inderdaad een rammetje en de naam kan voor allebei. Ik las trouwen sdat als een ram gecastreerd wordt je em 2 dagen in de kooi moet houden, is dat zo? want dan wordt het nog een lastig weekend, Bo vindt het buiten zijn kooi veel leuker en is hete r niet zo mee eens dat hij in zijn kooi moet als wij thuis zijn
floris en stijn Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 ik heb de rammen inderdaad 4 dagen binnen gehad. na drie dagen vonden ze het echt minder leuk worden, maar daarvoor liggen ze heel veel hoor. Ze zijn toch net geholpen en daardoor hebben ze opeens de gedachte niet van 24/7 rennen en springen.
Dollie Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Ik zou 'm inderdaad wel een paar dagen minder bewegingsvrijheid geven, niet dat er een hechting losschiet ofzo, dat moet je niet hebben. Al zal hij de eerste dag(en) inderdaad echt wel geen interesse in rennen en springen hebben. Het is een gevoelig plekje.. :whistle2:
Roxanne van der Velden Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Nou Bo is gister gecastreerd en het is helemaal goed gegaan. De dierenarts belde om kwart voor 1 alweer dat Bo wakker was en al aan het eten of we hem wilde komen ophalen. Gister is hij redelijk actief geweest, hij heeft lekker door de kamer rond gehuppeld en goed gegeten, gekeutelt en geplast. Vannacht zijn extra lang wakker gebleven voor als hij pijn zou krijgen als de verdoving uit zo wrken maar om half 3 had hij het helemaal naar zijn zin en wilde hij absoluut zijn hok niet in. Vanmorgen om zeven uur lekker een hapje gegeten en toen bij ons in de slaapkamer achter het gordijn een slaapie gedaan. We zijn zo blij dat het zo voorspoedig is gegaan! Op naar een vriendinnetje
floris en stijn Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 fijn dat het goed gegaan is, nu veel rust en liefde en geduld.Ik hoor je zeggen, op naar een vriendinnetje, maar je wacht denk ik wel even tot Bo helemaal hersteld is toch?
Roxanne van der Velden Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Ja zeker we wachten 3 tot 4 weken voordat we samen met Bo een vriendinnetje gaan uitzoeken. Eerst inderdaad veel rust en liefde!
Aanbevolen berichten