Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

en het gaat goed! er liggen al keutels en ze reageren goed en nieuwsgierig. Ze liggen lekker languit, uit te rusten van de ingreep.

De dames zijn tevreden met elkaar en liggen lekker naast elkaar. Alleen nog even uitvogelen wie er al wel keutelt of misschien beiden.

:yes:

Geplaatst:

Zijn ze geholpen?

Nou dat is mooi hopelijk zijn ze snel weer de oude

Wie heeft ze geopereerdt stad of van de ree of een andere

Ik was er afgelopen donderdag toen had ik een vrouw

Beterschap met de dames

Geplaatst:

echt waar?

ik kan stad en van de ree nooit uit elkaar houden, heel erg is dat

maar geen vrouw iig, gelukkig niet. niet vervelend bedoeld maar toch.....een ander vind ik dan weer zo anders

de da die zelf ook konijnen heeft....weet je dan wie ik bedoel?

de dames liggen dicht tegen elkaar aan gekropen met een kruikje

Geplaatst:

Van de ree is die met die bril toch :mdr:

Ja ik had ook liever een van de heren :$

Maar er is toch met van de ree overlegt dus dat is dan wel fijn

echt waar?

ik kan stad en van de ree nooit uit elkaar houden, heel erg is dat

maar geen vrouw iig, gelukkig niet. niet vervelend bedoeld maar toch.....een ander vind ik dan weer zo anders

de da die zelf ook konijnen heeft....weet je dan wie ik bedoel?

de dames liggen dicht tegen elkaar aan gekropen met een kruikje

Geplaatst:

beide dames liggen languit in de kooi. Beau is alweer zo nieuwsgierig dat ze eigenlijk wil graven! ze likt zichzelf een beetje ( prima ) en drinkt en keutelt al. Jasmijn ligt languit en is bekaf volgens mij haha de stoere tante had het idee op beau te moeten passen bij de da en gaat nu pas slapen volgens mij.

Ik vind het wel spannend hoe het gaat met de dames, maar ik ben opgelucht met deze situatie

Geplaatst:

ik denk dat van de ree geopereerd heeft, maar dat weet ik niet zeker. Gerard is dat en die andere is Andres stad. Maar de eerste injectie werd door Gerard gedaan, andreas kwam binnen toen ik weg ging bij de DA. Ik lig zelf ook nog op bed, dus echt handig gaat het allemaal niet.

Jasmijn slaapt nu lekker en beau zit wat om zich heen te kijken, jasmijn is bere nieuwsgierig en die oortjes gaan maar heen en weer. ik hoop dat is jasmijn ook al wat zie drinken vanavond, maar ja we zijn weer erg ongeduldig natuurlijk haha

Geplaatst:

Nou das minder :$

Griep ofzo ?

Ja we willen het liefst zien dat ze gelijk eten keutelen en drinken en gaan bewegen

ahahahahahahahaahahh :P

Mocht je ergens mee zitten geef maar een gil hoor :yes:

Geplaatst:

goed, ik heb zelf nu even kunnen slapen, nu mijn man thuis is. de konijnen liggen er rustig bij en hebben wat wortelloof op. Wat een fijne reacties hier, super.

Beau keutelt, jasmijn denk ik, maar weet ik niet zeker,

beau heeft gedronken en jasmijn heeft wortelloof op. Er zijn alleen nog geen brokjes naar binnen gegaan. ik denk dat dat ook wat te voorbarig is, maar had liever gezien dat ze wel wat meer aten.

Alhoewel savonds de napijn misschien ook wat toe gaat nemen

Geplaatst:

ik heb beau en jasmijn net wat critical care van een lepeltje laten likken. Beau likt dan wat meer dan jasmijn. Een half theelepeltje heeft beau nu op en jasmijn drie kleine likjes, maar heeft eerder al wel wortelloof op, klinkt dit goed?

Geplaatst:

ok vannacht drie keer eruit geweest, bekaf. Maar beau heeft ondertussen een brokje ss uit mijn hand gegeten en ze knabbelen veel aan het hooi tussen het slapen in, klinkt dat goed?

Ik heb de brokjes geteld, zodat ik weet als ze uit zichzelf eten. Verder eten ze wel van de witlof en de loof zelf en nog steeds likken ze af en tie van het lepeltje met critical car wat ik soms voorhoud.

Geplaatst:

ik weet niet zo goed wat ik mag verwachten van voedsters die gisteren om deze tijd naar de DA gingen. Horen ze al meer brokjes te eten uitzichzelf? Horen ze niet al levendiger te zijn? Er zijn momenten bij dat ze even rondlopen en nieuwsgierig kijken of ze niet uit de kooi kunnen, maar na het eten vallen ze dan weer even in slaap.

Geplaatst:

even tussendoor, wat ben ik blij dat ik dit gepland heb met een week vakantie en dat ik ervoor gekozen heb om de lieverds naar binnen te halen ipv binnen te zetten in de berging.

Dat was namelijk eerst mijn gedachte bij ze, omdat ze normaal gesproken buiten staan en dat ze dan misschien beter in de buiten berging konden staan, maar daar toch het toch weer en had ik zelf ook drie keer vannacht naar buiten gemoeten, bah bah

Nee dit is veel beter zo.....

Geplaatst:
ik weet niet zo goed wat ik mag verwachten van voedsters die gisteren om deze tijd naar de DA gingen. Horen ze al meer brokjes te eten uitzichzelf? Horen ze niet al levendiger te zijn? Er zijn momenten bij dat ze even rondlopen en nieuwsgierig kijken of ze niet uit de kooi kunnen, maar na het eten vallen ze dan weer even in slaap.

Ik denk dat dit al meer is dan je zou moeten verwachten hoor. Ze zijn onder narcose geweest en er zijn organen uit hun buik verwijderd, daar ben je ook wel moe en slaperig van. Na een dergelijke operatie (of na ziekte) is het heel normaal dat het even duurt voor ze weer brokken eten, dat kan gerust een paar dagen tot een week duren.

Ze eten zelfstandig, ze zijn al wel nieuwsgierig en actief af en toe, dat is echt al super hoor.

Geplaatst:

dankjewel dolllie, fijn te horen van mensen die ervaring hebben dat dit goed is, anders begin ik me weer zorgen te maken, wat ik toch al snel doe.

Het zijn zulke schatten, ze liggen nu languit tegen elkaar aan, het buikje van beau ziet er goed uit, nergens rood of opgezwollen. Beau is donkerbruin met een wit neusje en een witte buik, net een ezeltje. Ze zorgen ook heel lief voor elkaar, ze likken elkaar af en toe af en beau rolt naar jasmijn toe, alsof ze wil zeggen: leun maar tegen mij aan.

Ik dacht eerst, na twee dagen binnen kunnen ze weer naar buiten, maar neeeee dat gaat nog niet gebeuren, als ze aan het einde van de week in de berging zijn is dat al snel denk ik. Gezien ze ook weer nachtvorst op gegeven hebben ( -2 )

Geplaatst:

Mijn voedster was net zo snel (gelukkig) maar het kan heel wat moeizamer gaan.

Ik zou nog niet te hard roepen over wanneer ze weer naar buiten doet haha, straks horen ze het.. :P ik heb het hier geen week volgehouden met die dame (en d'r vriend natuurlijk) binnen! WƔt een kleine terrorist. :he: maar da's alleen maar goed natuurlijk.

Geplaatst:

haha dat kan ik me heel goed voorstellen en kan hier straks ook zo zijn.....mijn man schrok al toen ik zei dat ik ze toch binnen ging zetten! "voor hoe lang?" "waar?" de slapeloze nachten wederom, maar dit is goed te doen zo, als ze nog rustig zijn. Dan missen ze toch straks de ren waar ze lekker in kunnen graven rennen, gek doen.

was het maar alweer zo........

Geplaatst:

ze liggen nu beiden laaaanguit en de buikjes zijn goed zichtbaar nu. Ze hebben een kaal plekje van 2,5 bij 2,5 cm en de haren eromheen zijn kort geschoren. De wondjes zien er goed uit en bij jasmijn een klein beetje rood ernaast ( nog van wat opgedroogd bloed heb ik het idee. Het ziet er niet actief rood uit vanwege nieuw bloed of een zwelling iig.

Het kale plekje valt mij mee eigenlijk qua grootte. heerlijk toch als alles meevalt :-))

Geplaatst:

Ik kan me alleen niet onttrekken aan het idee dat ze soms een heel klein beetje knarsetand.....maar dat is misschien ook logisch. Ze kunnen niet praten dus ja. Alsof ze eigenlijk willen zeggen: "vrouwtje, ik voel me niet echt lekker hoor "

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .