dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 mijn baby konijntje nu 6 dagen oud heeft adem halings problemen.ik moet hem zelf voeren want de moeder geeft niks te drinken..het is lastig om een konijntje drinken te geven die naar adem hapt.wat kan ik het beste doen??
dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 het is een oplossing maar hij is nog te jong..groetjes dalena
Catelootje! Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Hoe kom je er op dat de moeder hem/haar niets zou geven?
mystique Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Nou, als de dierenarts het al niet weet, kunnen wij je ook niet helpen, vrees ik.
dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 ik zou wel naar de DA kunnen gaan maar ben bang dat het te koud is hij is nu 6 dagen.
dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 ze had eerst 6 babytjes maar ik heb er nog maar 2 sloppy en stampertje.ze waren erg rimpelig en hadden erge dorst.toen hebben we kenissen gebeld en die zeiden dat we ze bij moesten voeren.en zo zijn we er achter gekomen
Catelootje! Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Ah okee. Misschien dat je eerst eens een dierenarts zou moeten bellen, zodat die kan bepalen of je wel of niet langs kan komen..?Je geeft toch wel melk van konijnenbelangen he?
mystique Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Heb je foto's? Sommigen hier kunnen van een foto afleiden of het jong goed gevoerd wordt of niet.
dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 ja ik voer ze met speciale melk die heb ik bij de dierenwinkel gekocht.eentje drinkt de melk wel maar bij stampertje is dat echt heel lastig.telkens hoest hij en niest hij.
dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 ik wil graag iets doen.hij krijgt zo niet veel melk binnen dus.DA bellen is miss een oplossing bedankt voor de tip!
Renee19 Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Ik zou ook zeker naar de da gaan.. Mijn nijn heeft ook sommige periodes dat ze last heeft van haar ademhalingen dan heeft ze het echt super benauwd.. Zou hier echt niet mee gaan wachten en vanalles uitproberen want dan kan het alleen maar erger worden ben ik bang.. Ik heb nu medicatie voor haar wat ook bij mensen word gebruikt tegen astma aanvallen (ventolin)
dalena Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 mijn nijn hoest gewoon de heletijd of hij niest de hele tijd als ik hem rechtop zet is het el over maar als ik hem weer neer zet begint hij te niezen enzo..
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Deze gaat dood longontsteking...melk in de luchtpijp....
dalena Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 bedoel je dat mijn konijntje dood gaat?
dalena Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 oo ik snap het al de konijn op de foto ik ga bellen voor naar de DA wat ik moet doen maar nog bedankt vooor de tips
jrjsieben Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Nee niet die op de foto van BRC dat bedoelt ze niet denk ik Dat konijntje van jouw Bellen of gaan naar een dierenarts oo ik snap het al de konijn op de foto ik ga bellen voor naar de DA wat ik moet doen maar nog bedankt vooor de tips
dalena Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Geplaatst: 28 februari 2011 bedoel je mijn konijn of die op de foto?/?
dalena Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Geplaatst: 28 februari 2011 en dan heb ik het tegen BRC.. ik hoop niet dat mijn konijntje dood gaat:(
mystique Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 BRC bedoelt joĆŗw konijntje, niĆ©t het konijntje in haar avatar. Hoe gaat het met jouw konijntje?
Bianca Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Ik vrees ook dat een konijntje wat nog zo klein is en een longontsteking heeft door ingeademde melk niet erg levensvatbaar is... :(Dat is het moeilijke aan zelf een nestje hebben, de moet ook in staat zijn te accepteren dat zo'n konijntje het wellicht niet gaat halen en misschien zelf het beestje niet meer zo te laten leiden.. daarom zou ik nooit fokker kunnen worden of een nestje willen.
dalena Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 het gaat goed en hij groeit echt super goed.hij hoest nog wel vaker maar het gaat steeds beter.
jrjsieben Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Nou super toch :yes:Hou het goed in de gaten
dalena Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 het gaat goed!ze drinken heel veel en eentje doet de oogjes al een betje open!stampertje niest nog steeds maar wel minder.
Knorretje Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 hoi,nee stampertje leeft nog en is heel gelukkig.hij is nu al meer dan een jaar.hij/zij heeft wel zware tijden gehad maar alles is oke.ik wist mn wachtwoord niet meer daarom heet ik nu knorretje.
Aanbevolen berichten