Renee19 Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Woensdag avond ging het goed mis met mijn nijn Pebbles. Ze kreeg het weer benauwd en dit keer sloegen de medicijnen die ik er voor had niet aan.. Mijn moeder is de volgende ochtend met haar gelijk naar de da gedaan ( ik moest werken )daar is ze in een zuurstofkamer gezet met de advies om haar s'avonds ook te laten. Wat later op de dag belde de da dat het al iest beter met haar ging maar dat hun niet wisten wat ze nog meer konden doen omdat ze al zoveel kuurtje heeft gehad. Ze kwam met het advies om naar utrecht universiteit diergeneeskunde te gaan. Gelukkig kon ik daar een vrijdag vroeg terecht dus snel naar de da gegaan om nijntje op te halen (had ze echt gemist) daar vertelde dat het een stuk beter met haar ging en dat ze alles wat eetbaar was had opgegeten.. Dus op naar utrecht.. Had door te telefoon al aangegeven dat ze benauwd was en ze hadden de zuurstof al klaar gezet. We waren er om 10.00 en hadden pas een afspraak om 11.00 maar we werden om 10.15 geholpen dit vondt ik echt super.. Ze werdt is helemaal onderzocht ze namen alles met ons door en gingen toen overleggen. Er moesten foto's gemaakt worden van haar longen en hiervoor moest ze licht ondezeil daarvoor kreeg ze midazolam zodat ze wat slaperiger werdt maar nog wel bij was.. Het ging gelukkig allemaal vrij snel en de foto's waren goed gelukt en alles was goed gegaan terwijl hun nog even gingen overleggen hadden ze pebbles even apart gezet zodat ze lekker kon bijkomen met wat zuurstof erbij.. Op de foto's was gelukkig niks te zien het is een soort vorm van astma dus heb hiervoor ventolin gehad (wordt ook bij mensen gebruikt met astam tijden een aanval) dit moet ik indien ze benauwd is keer per dag geven. En ervoor zorgen dat haar bodembedekker zo stofvrij mogelijk is nu zit is al op hennepvezel en dat was goed en met hooi moet ik ook kijken dat er eigenlijk geen stof bij zit. Ze was ondertussen goed bijgekomen alleen nog een beetje dronken van de prik maar ze mocht gelukkig mee naar huis :mdr: Later op de dag belde ze nog om te vragen hoe het met pebbles ging echt supper.. Zou het echt iedereen aanraden omdaar heen te gaan als dit nodig is.. Ze hadden alles al klaar staan voor het geval dat ze nog benauwd was waren heel lief voor haar en luisteren echt naar je en nemen de tijd Sorry voor het lange verhaal maar het was ook een lange dag en nu duimen dat alles goed blijft gaan
jrjsieben Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Nou gelukkigWat een ondernemingBeterschap en hopelijk blijft het alleen maar beter gaan met Pebbles
W&W Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Goed dat je zo snel hebt ingegrepen!Veel beterschap verder! Hopelijk is Pebbles snel terug de oude
Lauwtjee Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Mijn vader werkt daar Hij is daar proffessor ;P Maar mooi dat het goed gaat! Houden zo
jrjsieben Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Zo dat is mooiWerkt hij op de afdeling gezelschapsdieren of bij de paarden ? Mijn vader werkt daar Hij is daar proffessor ;PMaar mooi dat het goed gaat! Houden zo
Lauwtjee Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Zo dat is mooiWerkt hij op de afdeling gezelschapsdieren of bij de paarden ?Gezelschapsdieren Voornamelijk honden en katten maar hij geeft volgens mij ook wel eens studenten in opleiding les (dierenarten bijv.)
Renee19 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Geplaatst: 26 februari 2011 Gezelschapsdieren Voornamelijk honden en katten maar hij geeft volgens mij ook wel eens studenten in opleiding les (dierenarten bijv.) Er liepen idd een hoop studenten rond.. Het is echt een heel mooi gebouwwas echt verbaasd dat er zo groot complex voor dieren bestaat echt super..
roomie Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 zo wat een verhaal,hoop dat het goed gaat met pebbles
Aanbevolen berichten