Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn konijn heeft aan haar linkerkant een dikke buik.

Ze eet normaal, heeft genoeg plezier (rent vrolijk rond enz.)

Ze is misschien ietsss te dik?

Ze is twee jaar en ik geef haar 50 gr. brokken en verder veel hooi en van verschillende groenten/fruit elke dag wat. DA vond dat tijd geleden prima.

Als ik in haar buikje knijp, vindt ze dat niet erg. Het voelt aan als lucht/vacht.

Maar ik vind het zo raar dat haar buik maar aan 1 kant de dik is.

Weet iemand hoe dat kan?

Is ze misschien te dik?

Is het misschien iets anders?

Maak me beetje zorgen, ondanks dat ze verder helemaal normaal doet:$

Geplaatst:

Een dik konijn is, denk ik, aan beide kanten even dik. Dit doet mij toch meer aan gas oid denken. Het is wel goed dat ze eet, en goed beweegt, maar helemaal zuiver lijkt het me toch niet, aan één kant een dikke buik hebben. Misschien kan je je dierenarts bellen en raad vragen.

Geplaatst:

mijn konijn heeft een grote vetbult aan een kant, het is zacht en je kan het heen en weer bewegen, ze heeft er verder geen last van, weet niet of jou konijn ook zo een bobbel heeft die je heen en weer kan bewegen, het is een hele rare bal, net een ei maar dan zacht

Geplaatst:

Nee, mijn konijn heeft geen bult, het lijkt wel een soort luchtbel, dus gas zou kunnen, maar de symptomen zijn dan vaak anders toch?

Het voelt alsof ze gewoon daar veel meer huid heeft...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .