Fruit Shooter =D Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Toen ik vanochtend groente kwam brengen en hun water ververste, zag ik dat Bonnie iets roods had op haar rechter oortje. Ik weet niet wat dit is, en ik kan ook niet voelen of het een bultje is, of gewoon iets dat op haar oortje terecht is gekomen, want Bonnie is bang voor de hand. Ik heb het maar 1 keertje aan kunnen raken.Het zag er een klein beetje langwerpig uit, en het voelde een beetje hard.Wat denken jullie dat dit is? Ik weet het, het is niet zo'n goede beschrijving, maar meer kon ik er ook niet uit halen :neutral:
Solfide Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Zou haar toch even vangen en goed kijken wat het is.
Fruit Shooter =D Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Geplaatst: 24 februari 2011 Zou haar toch even vangen en goed kijken wat het is.Dat gaat heel moeilijk, ze is heel snel en vanaf begins af aan al bang voor de hand (ze is samen met Clyde in een doos op een benzine station gedumpt). Dus ik weet niet wat ik moet doen. Ik ga van de week nog wel even naar de DA om de nagels te laten knippen, dus kan ik dan ook vragen wat er aan de hand is?
JOEPENKOOS Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Maybe opgedroogd bloed dat ze gebeten is door het andere konijntje.Maarja ik ben geen DA dus als je toch met de nagels gaat zou ik het idd even laten nakijken.
Gast meloen Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Als jij het niet kunt zien dan wij al helemaal niet.Mocht je het niet vertrouwen zou ik eerder naar de da gaan.
Aanbevolen berichten