mystique Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Ja, bij paarden gebeurt dat inderdaad aan de hand van de tanden. Aan de mate waarin/waarop de tanden zijn gesleten. Toch?
wenerlover Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Geplaatst: 24 februari 2011 (aangepast) hier een paar foto's zoals jullie kunnen zien staan de ondertanden hele maal goed en hier kun je iets zien dat de tanden iets door komen boven in de kaaken hij ziet er ook zo slecht uit toch mensen 24 februari 2011 aangepast door wenerlover
mystique Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Ocharm, dat dutske. Je zal hem papjes moeten voeren, zwo zwonder zandjes. 't Is een erg mooi konijntje, echt een schatje.
Gast meloen Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Zwo zwonder zandjes, ik raak er verward van! Mooie foto's Wenerlover. Toch maar goed dat je het gezien hebt en het konijn hierdoor niet erg in conditie terug gaat,eten is toch lastiger zo.
mystique Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Zwo zwonder zandjes, ik raak er verward van! Dat is hoe iemand spreekt, zonder tanden. Bij benadering, dan, fonetisch geschreven. :he:
wupsie Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 maar als de ondertanden er nog wel staan, gaan die dan niet verkeerd groeien omdat de boventanden er niet staan? en prikken die ondertanden ook neit steeds in de bovenkaak?
Bianca Geplaatst: 26 februari 2011 Geplaatst: 26 februari 2011 Misschien als er helemaal geen tanden meer waren in de bovenkaak, Wupsie, maar mij lijkt het dat de ondertanden nu waarschijnlijk de bijna doorgekomen nieuwe boventanden raken?
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 De nieuwe boven tanden zitten al in het tand vlees...het is afwachten eventueel een keer knippen en klaar is klara.
opvangaaenhunze Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 De nieuwe boven tanden zitten al in het tand vlees...het is afwachten eventueel een keer knippen en klaar is klara. ik zou dan voor slijpen kiezen, het is een jong konijn en bij knippen zet je nog al wat kracht op de kaak en de kans op splijten is groter, met risico op kaakabces!
Aanbevolen berichten