soof20 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Het begon zondag avond ze heeft even gespeeld, toen is ze onder de bank gegaan, ik dacht laat ik is gaan kijken ze lag languit, ze stond toen op maar ging gelijk weer liggen.het toen de bank opgetild want ze kwam ook niet naar me toe.ze ging toen zelf der hok in en meteen weer op der zij liggen toen weer zitten toen op der andere zij.wist dat het niet goed was meteen dierenarts gebeld zat daar om 23uur... loslopen ging prima, temperatuur was goed, absoluut geen gas hij vond het erg vreemd maar kon der niks van maken.Ben trouwens vorige week naar mijn eigen dierenarts geweest om der tanden na te laten kijken was allemaal in orde hartje geluisterd enz.Eenmaal thuis niks meer aan der hand! gister maandag, lekker los gelopen gerend gespeeld weer onze indy.Nu vanavond weer los gelaten en heb nu dus weer hetzelfde probleem! ze is onder der bank vandaan en ligt nu in der hok, stukje cracker wilde ze net wel! maar weet gewoon echt niet wat ik nu moet, kan het zijn dat het aan de verharing ligt? of toch kramp? ben even kwijt, groetjes sophie
michaela23 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Keutelt ze wel gewoon nog? En eet ze verder goed? En heb je een konijnkundige dierenarts (KKDA)?Cracker zou ik niet geven, das niet goed voor konijnen. Geef ze liever een stukje groente of biks.
soof20 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 ja ze keutelt goed moet ook zeggen nu na dik een uur ze der hok weer uit is en aan het spelen is.op de plek waar ze gelegen heeft der toilet liggen nu meer keutels maar vraag me dan af heeft ze last bij het keutelen ze is wel een paar keer gaan zitten en nu springt ze vrolijk rond, toch kramp weet het niet meer gister niks raars gemerkt.
michaela23 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Hmmmm. Normaal als ze lekker languit liggen, dan zijn ze aan het relaxen. Maar dan liggen ze ook stil. Meestal als ze languit liggen en ze gaan van de ene zij op de andere zij liggen, dan duidt dat meestal op pijn of iets dergelijks. Ik zou haar nog maar even in de gaten houden, en mocht je het niet vertrouwen, dan maar weer naar de DA gaan. Welke DA heb je? Heeft hij veel verstand van konijnen?
ZaZa Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Lastige is dat, nu je er op gaat letten..je misschien dingen meer opvallen dan wanneer je niet oplet of wanneer je niet bezig bent met de vraag of ze iets mankeert...Lastig....Je dierenarts is wel konijnkundig heb je de indruk ? Als eten, keutelen, plassen geen opmerkelijke dingen oplevert..tja....de leeftijd ?Misschien wordt ze wel wat rustiger ?Hoe oud is ze ?
soof20 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Geplaatst: 23 februari 2011 (aangepast) indy is nu bijna anderhalf, ja 2 verschillende dierenartsen moest natuurlijk zondag avond naar een spoedarts maar kreeg de indruk dat hij zeker wist met wat hij bezig was, hij nam er ook echt de tijd voor! let wel nu echt op alles dus denk dat ik mezelf ook een beetje gek aan het maken ben! 23 februari 2011 aangepast door soof20
Aanbevolen berichten