iloveballoo Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Hallo bunnybunchers! Ik heb een voedster van 12 weken oud, een FHtje, en ik wil haar laten castereren en enten. Ik heb heb alleen geen idee wanneer ik dat het beste kan doen. Balloo zit nu nog binnen (in een ruim hok). Ze heeft trouwens wel ADHD, heeft dat iets van effect?? Groetjes
Dollie Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Voedsters castreren kan pas vanaf zes maanden, daar moet je nog even mee wachten dus. Inenten kan nu al wel, dat zou ik zelf eind maart/begin april laten doen. Informeer eens bij dierenartsen in de buurt naar entdagen, die zijn vaak voordeliger. En ADHD.. Volgens mij waren we in je topic wel tot de conclusie gekomen dat je gewoon een normaal jong konijn hebt..
wupsie Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 inderdaad wat Dolie zegt: inenten kan al wel, castreren nog niet, dit is een erg zware ingreepen waarop heb je nu gebaseerd dat jouw konijn daadwerkelijk ADHD heeft?
Lianne22 Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 De raad is al gegeven, maar..ADHD ? Ben je ermee naar een psycholoog gegaan?
Niandy Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 De raad is al gegeven, maar..ADHD ? Ben je ermee naar een psycholoog gegaan?
Aanbevolen berichten