Niandy Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Ik ben net een uurtje thuis en sindsdien heb ik Knijn wel 5x horen niezen(erg veel keer achter elkaar), haar oogjes en pootjes zijn schoon maar wel een nat neusje.Kan dit snot zijn? En raden jullie mij aan om morgen nog naar de dierenarts te gaan of kan dat wachten tot Maandag/Dinsdag?
Catelootje! Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Kijk eerst of de oorzaak te vinden is bij de omgeving. Heb je hetzelfde hooi (stro,) en bodembedekking zoals altijd? Is het toevallig het laatste restje uit de zak? Dat kan wel eens stoffiger zijn. Verhaart ze misschien op dit moment heftig? Mijn konijn wil dan wel eens niezen omdat hij tussen de vlokken zit (ik kuis wel frequent hoor ) Staat ze misschien op de tocht of heeft ze dat even gestaan?
Niandy Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 Er is niks veranderd dat vind ik dus ook zo apart, heb alleen de katoenen deken weer in de kooi gelegd...
jrjsieben Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Misschien die dekenMocht het vandaag aan blijven zou ik zeker morgen gaanAls het snot is is het belangrijk gelijk te gaan behandelenSucces
Catelootje! Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Misschien heb je het deken gewassen en moeten ze daar van niesen? Ik weet niet eens of dat zou kunnen, maar toch...
Laura1984 Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Als het neusje nat was, zou ik zelf het zekere voor het onzekere nemen en deze week even langs de DA gaan. Mocht het dan snot zijn, dan ben je er in ieder geval op tijd bij waardoor de kans op genezing veel groter is.
Aanbevolen berichten