Frits&Fien Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Hi konijnenliefhebbers, Wat is deze site toch handig, zodat je elkaar kan helpen.Ik weet niet meer wat ik met mijn 2 konijnen aanmoet. Ze staan 1 jaar bij elkaar ongeveer, en ging altijd goed. Sinds kort zijn ze erg vervelend bij het geven van eten (ze zijn allebei jaar/anderhalf oud, één is van december, ander van oktober 2009)Het gaat er heavy aan toe, het schepje wordt uit me handen gegrepen zowat. Ze jagen achter elkaar aan. Ik probeer altijd eerst allebei 1 snoepje te geven, zodat ze al wat hebben, maar helpt niet. Ze zijn erg vervelend naar elkaar toe. Nu zag ik van de week dat ze ook weer de rangorde aan het bepalen zijn, zitten hele tijd bovenop elkaar/rennen achter elkaar aan.Vrouwtje heeft nu een kale plek op de rug, met een klein wondje met een korstje erop.Wat moet ik hiermee? Ik kijk het al paar dagen aan, wondje is niet erger geworden. Maar dat gedrag; echt vreselijk, vanmorgen weer.Wat adviseren jullie?THANX!!
Frits&Fien Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 @solfide: ja echt of niet? ik dacht het ook al!
Solfide Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Je leest de laatste paar dagen steeds meer topics over konijnen die het op de heupen krijgen, zit in de lucht.En zolang er niet meer wondjes bij komen zou ik rustig even afwachten
Frits&Fien Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 haha, ja ik zag al wel meer ,,onrust'' in allerlei berichtjeshopelijk trekt het snel weer bij
kusmarjo Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 er word hier heel wat afgeplukt, kaal ruggetje maar nog geen wondjes, dit was vorige zomr ook zo , neem aan dat het geen kwaad kanwant het bleef beperkt
Aanbevolen berichten