Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

We hebben gisteren avond/nacht nog een aantal keren de DA gebeld, maar we deden alles al wat we konden en moesten afwachten t/m maandag (vandaag) of der verbetering is.

Tot die tijd medicatie, dwangvoeren ( voornamelijk water ).

Vanmorgen stond ik op om hem medicatie te geven etc, hij was wat suffig.

Hij dee zijn bekje niet meer open, en het ging niet goed.

Heb meteen een DA gebeld en hij gaf aan dat dit het einde voor Kenji was.

We hebben voor hem gevochten, en hij gaf niet op.

Vandaag om 05:10 is Kenji overleden.

ben er kapot van!

Rust zacht Kenji, speel maar samen met Puk op de regenboogbrug

Mijn eigen DA krijgt dit vandaag ook te weten, van hem moesten we t/m maandag maar wachten..

Geplaatst:

Ik vind het trouwens heel erg dat je eigen DA niet even een dagje iets op rekening kan zetten, ze ving vandaag en ze vertikken het gewoon om haar te helpen. Ze heb wel 20 x gebeld astublieft!!

Ik woon er 2.5 uur vandaan, en haar moeder woont te ver weg en ze kon verder van niemand geld lenen, ik vind het asociaal van die artsen.

Rust zacht lieve Kenji...!

Geplaatst:

Ik heb ookal gereageerd in je topic bij de regenboogbrug maar ook hier wil ik nog even zeggen: ontzettend veel sterkte toegewenst! Jullie hebben echt gedaan wat jullie konden, maar het mocht niet baten... Wat de DA heeft gedaan vind ik ook echt niet kunnen maar ja dit is allemaal achteraf en we krijgen Kenji hier niet mee terug... (Ik vind trouwens wel dat je terug naar je DA moet gaan hoor, begrijp me niet verkeerd ;))

Nogmaals ontzettend veel sterkte met dit grote verlies!

Geplaatst:
Ik heb ookal gereageerd in je topic bij de regenboogbrug maar ook hier wil ik nog even zeggen: ontzettend veel sterkte toegewenst! Jullie hebben echt gedaan wat jullie konden, maar het mocht niet baten... Wat de DA heeft gedaan vind ik ook echt niet kunnen maar ja dit is allemaal achteraf en we krijgen Kenji hier niet mee terug... (Ik vind trouwens wel dat je terug naar je DA moet gaan hoor, begrijp me niet verkeerd ;))

Nogmaals ontzettend veel sterkte met dit grote verlies!

Ja ik bel zodra ze telefonisch bereikbaar zijn, en ga der ook persoonlijk heen..

Geplaatst:

Ik krijg kippenvel van je laatste bericht, wat verschrikkelijk, ze heeft zo hard gevochten. Dit is heel naar en ik weet wat je doormaakt omdat ik het ook met een konijn gehad had die was ook op het randje van de dood maar heeft het toen godzijdank overleefd. Moest haar toen 3x per nacht dwangvoeren, ze had ook zoveel pijn, continue van plek verschuiven, liggen/rollen, arme dieren met hun gevoelige buikjes. :(

Heel veel sterkte meid, je hebt gedaan wat je kon doen.

Geplaatst:

We zijn bij de DA geweest, hij gaf aan dat we al alles deden wat we konden doen.

Hij kreeg de medicatie, dwangver, vocht, zijn darmen werden geprikkelt met de hoop dat het op gang kwam.......

Maar dan nog, voel me zo schuldig en *** dat ik hem niet kon helpen, en alleen kon toekijken hoe hij zijn laatste stuipjes trok en het akelige geluid wat hij maakte...

Heb zeker nog meer dan 10x gekeken of hij meschien gewoon was gaan slapen met de ogen open, het klinkt heel dom.

Maar kan het niet accepteren dat hij der niet meer is na de pijnlijke strijd...

Hij heeft nu dan wel geen pijn meer, en is samen met Puk.

Hier is nu een groot zwart leeg gat, de anderen 2 zijn van slag vooral Reusje...

Geplaatst:
We zijn bij de DA geweest, hij gaf aan dat we al alles deden wat we konden doen.

Hij kreeg de medicatie, dwangver, vocht, zijn darmen werden geprikkelt met de hoop dat het op gang kwam.......

Maar dan nog, voel me zo schuldig en *** dat ik hem niet kon helpen, en alleen kon toekijken hoe hij zijn laatste stuipjes trok en het akelige geluid wat hij maakte...

Heb zeker nog meer dan 10x gekeken of hij meschien gewoon was gaan slapen met de ogen open, het klinkt heel dom.

Maar kan het niet accepteren dat hij der niet meer is na de pijnlijke strijd...

Hij heeft nu dan wel geen pijn meer, en is samen met Puk.

Hier is nu een groot zwart leeg gat, de anderen 2 zijn van slag vooral Reusje...

Maar de dosering van de medicijnen is veel te laag en mijns inziens had Kenji opgenomen moeten worden en intraveneus medicijnen en vocht moeten krijgen. Dus ik ben het niet helemaal eens met de DA dat hij zegt dat hij alles gedaan heeft wat mogelijk was.

MAar goed je krijgt er Kenji niet mee terug, maar ik zou voor mezelf niet terug willen naar deze DA.

Geplaatst:
Maar de dosering van de medicijnen is veel te laag en mijns inziens had Kenji opgenomen moeten worden en intraveneus medicijnen en vocht moeten krijgen. Dus ik ben het niet helemaal eens met de DA dat hij zegt dat hij alles gedaan heeft wat mogelijk was.

MAar goed je krijgt er Kenji niet mee terug, maar ik zou voor mezelf niet terug willen naar deze DA.

Dat klopt, daar zijn wij het ook absoluut niet mee eens.

Maar zoals je zegt we krijgen Kenji der niet mee terug (helaas)

Kregen we hem maar terug.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .