Tatjana Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Laten we het hopen, Kenji wil nog heel lang blijven natuurlijk Zet hem op kenji!!
Mvrcarlaa Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 (aangepast) Dankje Tatjana xx Ja we zijn vanmiddag naar de DA geweest voor een spoed geval, want ik vertrouwde het niet.We konden meteen komen en hij werdt gecontroleerd.Zijn darmen stonden volledig stil, hij heeft 3 injecties gehad en zit nu ook aan 2 verschillende medicatie'sTot dat hij zelf eet moet ik hem dwangvoeren... En ik moet snuifje en reusje ook uit elkaar houden, ivm stress voor Kenji.Dus had het goed gedaan om ze uit elkaar te halen... Het was ook goed dat we direct zijn gekomen, want hij had niet geweten hoe hij erbij zat als we een paar uur later waren gekomen.. En nu hopen dat hij beter wordt ! 18 februari 2011 aangepast door Mvrcarlaa
Pucky Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Poeh, wat een verhaal!En wat goed dat je niet langer hebt gewacht om naar de dierenarts te gaan.Heel veel sterkte verder, en beterschap voor Kenji. Hopelijk gaat hij snel weer zelf eten.
Mvrcarlaa Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 Ik bel zometeen om 10:00 de DA op, hij heeft zelf nog niks gegeten en we zien geen verbetering..
Tatjana Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Hij eet nog steeds niet zelf heb ik net gehoord, en daarbij knarsetand hij flink... om 10.00 gaat ze weer de DA bellen
Mvrcarlaa Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 De arts belt mij zometeen terug....
saskiaa Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Jeetje wat een gedoe.. Ik hoop echt dat het goed komt.
Mvrcarlaa Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Geplaatst: 19 februari 2011 De DA heeft me vanmiddag terug gebeld, en uitgelegd dat de medicatie zijn werk moet gaan doen.Waardoor het niet zal zijn dat hij direct zelfstandig gaat eten.Ik moet hem blijven dwangvoeren, met hele kleine stukjes hooi om zijn darmen te prikkelen.Als der a.s maandag geen verandering is dan zullen we weer naar de DA moeten gaan.... Ik heb hem nog niet zien keutellen, maar hij heeft mij wel onder gepiest... Hoop dat hij snel beter wordt !
Lianne22 Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Hopelijk zie je snel verbetering, en komt alles goed!
W&W Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Het heeft je ook al niet veel meegezeten hƩ, eerst die moeilijke koppeling en nu dit..Veel beterschap!
Mvrcarlaa Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Kenji eet nog steeds niet zelfstandig, heb net de DA gebeld.Doe al alles wat ik kan doe, en Qua medicatie heeft hij ook wat hij moet hebben.Alleen hij blijft enorm tanden knarsen.Moet hem blijven dwangvoeren en straks bellen of we eventueel alsnog vandaag moeten komen. Nee het zit hier niet mee, als het fout gaat dan gaat het het ook flink fout !
saskiaa Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ik ken het dat alles in een keer bij elkaar komt. Dat heb ik nu ook hoewel het net weer wat rustiger wordt. Eerst een vechtpartij waarbij 1 een gat had die gehecht moest worden, toen de andere een flinke oogontsteking en daarna door een lompe actie een bloedende lip en loszittende tand als gevolg.....
ceedeerom Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Heb je geen verse kruiden in huis? Peterselie, Basilicum, e.d. dat gaat er meestal nog wel in.
Rosanenmark Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Hey! Drinkt Kenjii(erg leuke naam! Mijn 1e online gaming naam ) wel? Zoja dan zou je eventueel water kunnen koken en dan filteren door hooi! Zo krijgt het konijn namelijk wel vezels binnen! Was een advies van mijn dierenarts toen puckje niet at. Hoop dat het kan helpen! Bij ons heeft het zeker geholpen.
Amatjuh Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Wat voor medicijnen krijgt hij nu dan?Hoeveel dwangvoer geef je? Let wel op dat je niet blijft dwangvoeren als er geen keutels komen, anders prop je hem gewoon vol terwijl er niks uitkomt en dat is ook niet al te prettig voor je konijn.
Boseetje Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 ja dat tandenknarsen komt doordat hij pijn heeft.... bah hoop dat het snel beter gaat met hem!
Mvrcarlaa Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 (aangepast) Hij krijgt : Carprofen drops & Metocloral drops... Hij krijgt niet te veel dwangvoer, op advies van de DA gewoon kleine beetjes.Maar wel regelmatig om zijn darmen te prikkelen. Hij plast wel gewoon, maar heb nog geen keutel gezien.We doen alles wat we kunnen doen, maar maak me echt ontsettend veel zorgen.... Kenji eet en drinkt nog steeds niet zelfstandig, en hij is ook afgevallen.Pfff ben zo bang ! Hoop dat hij snel beter wordt, en dat hij van de pijn af is.Vreselijk om hem te zien en horen pijn lijden.Volgens de DA doen we al alles wat we kunnen doen, morgen moeten we weer terug komen... 20 februari 2011 aangepast door Mvrcarlaa
Amatjuh Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Buikmassage al geprobeert?Caprofen geeft je 2 keer per dag en metocloral 4 keer?En de dosering is zeker goed van de caprofen? Want knarsetandn duid op pijn.
Mvrcarlaa Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Geplaatst: 20 februari 2011 Buikmassage al geprobeert?Caprofen geeft je 2 keer per dag en metocloral 4 keer?En de dosering is zeker goed van de caprofen? Want knarsetandn duid op pijn. Buikmassage gebeurd regelmatig. Metocloral drops = 3x daags 1/2 mlCarprofen = 3x daags 1/2 ml Dat heeft de DA voorgeschreven, en hij weet wat hij doet.We zijn vandaag ook bij de spoed/weekend dienst geweest, Qua medicatie krijgt hij al wat hij moet krijgen.En qua dwangvoeren ook.Moet hem goed in de gaten houden en morgen direct mijn DA bellen, als hij nu ineens snel achteruit gaat direct bellen en we kunnen komen.
Fluffie&Bunny Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 Ik hoop dat het goed komt met hem.
Aanbevolen berichten