Mvrcarlaa Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 (aangepast) Hallo bb'ers Ja het houdt hier ook nooit op, de vrouwtjes hebben stress onder elkaar en het mannetje gaat achteruit. Alsof het niet genoeg is geweest !:grrrrrr: Sinds gisteren viel het me op dat Kenji weinig heeft gegeten, maar wist het niet zeker want ben ook nog zelf even weg geweest.Nou heb ik hem de hele dag vanaf vanmorgen 07:00 in de gaten gehouden, en inderdaad ik heb hem niet zien eten, iedergeval niet naar het bakje zien hupsen om te gaan eten.Ik heb ook regelmatig wat hooi bij hem neergelegd en wat voor zijn neus gelegd, maar hij weigerde. Hij heeft snot en is daar al een langere tijd voor in behandeling.Ik had hem net opgepakt en voelde dat hij mager is geworden en heb meteen de DA gebeld, en ben net begonnen met dwangvoeren.Ook al probeerd hij het te ontwijken....Hij moet toch wat binnen krijgen !!!!!!!!!!!!!!!! En dan is het weer even goed gegaan, en dan gaat het weer fout.En als het fout gaat, dan gaat het ook flink fout :( 17 februari 2011 aangepast door Mvrcarlaa
tammaaar Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Ik heb net je andere topic ook gelezen. Wat een vervelende situatie zeg! Ik wilde even heel veel sterkte wensen en succen natuurlijk. gr,
jrjsieben Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Hopelijk kan je snel terecht bij de dierenartsSucces en beterschap met kenji
Tatjana Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Pff moet hij geen medicatie ervoor of had je dat al?Jeetje het zit jullie ook niet mee!
Mvrcarlaa Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Geplaatst: 17 februari 2011 Hij heeft al medicatie, en in de tijd dat hij in het dierenhulpcentrum zat kreeg hij ook gewoon medicatie.Ik moet hem vandaag blijven dwangvoeren en kijken hoe het gaat, als der geen verandering is dan moeten we naar de DA.Kan wel janken, dat zal straks toch wel weer gebeuren....
Tatjana Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Pff, nou sterkte met hem hoop dat hij gauw weer goed gaat eten!
Pucky Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Vervelend zeg!In ieder geval veel sterkte en succes gewenst. En maar hopen op een goed oplossing.
Mvrcarlaa Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Geplaatst: 17 februari 2011 Heb Kenji net nog gevoed, hopelijk eet hij snel zelf.Anders gaan we morgen naar de DA
Lianne22 Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Oke, maar vandaag dus niet naar de da geweest. En zelf eet hij helemaal niet? Want kan dwangvoeren bij sommige dingen juist tegen werken dacht ik zo.. In dat geval is een bezoekje aan de da echt nodig ja. Je hebt het wel allemaal tegelijk hĆØ?
Tatjana Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Ik kan er gewoon niet van slapen, hoop dat hij inmiddels wat zelf heeft gegeten
Mvrcarlaa Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 Hij heeft nog steeds niet gegeten..Heb net de DA gebeld en om 17:20 hebben we een afspraak, tot die tijd moet ik hem blijven dwangvoeren.Hoop dat we vanavond meer weten !
Mvrcarlaa Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 Nee dat kon niet, ze had alleen om 15:30 en 17:20 plaats.Mijn vriend heeft een auto mee, en mijn auto staat in de garage en het is zeker 15 t/m 20 min rijden...En hij zal rond 16:30 thuis zijn...En ik moet om 16:50 naar de huisarts, en dan rijdt mijn vriend door naar de dierenarts.....
Mvrcarlaa Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Geplaatst: 18 februari 2011 Pffffffffffffff hij eet nog steeds niet, maar blijf hem dwangvoer geven.Zijn neus is ook echt vies ''snot'', normaal gaat hij ook altijd na het toillet.Nu piest hij gewoon en blijft erin liggen ?
saskiaa Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Tja hij is hartstikke ziek, logisch dat het hem niet meer kan schelen waar die zn behoeftes doet. knarsetand hij ook?
ceedeerom Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Pffffffffffffff hij eet nog steeds niet, maar blijf hem dwangvoer geven.Zijn neus is ook echt vies ''snot'', normaal gaat hij ook altijd na het toillet.Nu piest hij gewoon en blijft erin liggen ? Dat klinkt helemaal niet goed he, heb je geen DA voor noodgevallen of de dierenambulance (als dat bestaat waar jij woont, want hier is dat dus al niet het geval)
Tatjana Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Ze is nu heen der vriend is met haar mee voor een spoedgeval!
Tatjana Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 Hij is thuis en heb medicatie gehad heb ik net gehoord, zijn darmen lagen volledig stil...
saskiaa Geplaatst: 18 februari 2011 Geplaatst: 18 februari 2011 jeetje dat is het een sterk beestje.. Waarschijnlijk ben je net op tijd geweest.
Aanbevolen berichten