Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ja hoor het is weer zover, nu is Fire ziek.

Ik vond hem de laatste week al helemaal niet zichzelf en nu zag ik waarom: Allebei zijn ogen zitten helemaal dicht en zijn dik, hij kan ze niet meer open doen en als ik in de buurt aanraak wil hij weg. Gelukkig eet hij wel normaal, maar de DA is pas half 9 open dus dan gelijk bellen. Heb voor morgen ook al een afspraak staan voor mijn andere konijn om de hechtingen eruit te halen, hopelijk kan dat nu in een keer. Mijn moeder probeerde me over te halen om morgen pas te gaan, maar hallo ik ga dat arme ding toch niet nog een hele dag en nacht laten zitten?

Er komt nog een vriendje voor Sil, maar mn moeder zegt nu ineens misschien moet die maar niet komen er is steeds wat. Nou lekker dan wat steunt ze me weer om zulke adviezen te geven.

aangepast door saskiaa
Geplaatst:

Ik heb om kwart voor 10 een afspraak met beide, dus sil om de hechtingen eruit te halen en Fire voor zn ogen :) Dikke stress net want het hokje ging natuurlijk nu net kapot, gelukkig toch nog een kattenmandje gevonden en dan het standaard reismandje voor sil

Geplaatst:

Ben ik weer :)

Jeetje ben blij dat ik niet naar m'n moeder geluisterd heb, ben ook wel even heel erg tegen haar uitgevallen. :$

Later zat ze te zeuren over dat ik dan beter nu met Fire kan gaan en morgen met Sil (ze kon niet rijden vandaag) Terwijl ze eerst zei dat het niet kon dat ik dan stage zou missen waar ze normaal nooit moeilijk over doet als het een keer niet kan. Nee dat is lekker logisch als ik 2x ga mis ik 2 ochtenden. En ben ook erg blij dat ik gegaan ben omdat ik me anders de hele dag druk had lopen maken om Fire, voel me nu gewoon opgelucht. Ik weet niet hoeveel pijn hij heeft, wat hij heeft. (denk eerlijk gezegd ook wel altijd meteen het ergste nu schoot weer myx door mn hoofd enzo, hoewel dat eigenlijk niet kan hij wordt altijd geënt.) Ook de prijs viel heel erg mee: 62,- het consult was gewoon de helft minder en daarvoor heb ik 2x antibiotica gekregen, oogzalf en de krammen zijn verwijderd :) Ik moest dus met openbaar vervoer wat eigenlijk best goed ging, moest dus wel veel met ze lopen maar zelfs bij de dierenarts aten ze nog ss brokjes :mdr:

Geplaatst:

Even een update, vanochtend een foto van het oog gemaakt:

DSCF0152.jpg

Maar er is echt al vooruitgang geboekt, echt snel gelukkig. Vooral het andere oog gaat het al wat beter mee, die is al half open en dit oog is nu ook al een heel klein stukje open.

Alleen ik ging net het hok verschonen, en toen keutels uit het zand halen en Fire zat op de plank in het hok. Zonder dat ik het door hebt springt hij via mijn rug naar de kant toe, een poging om eruit te springen was het. Alleen met z'n blinde kop lukt dat sowieso niet dus hij knalt tegen de kant aan, komt terug in het zand, doet zijn hoofd langzaam achterover en gevolg is een bloedende mond. :( Nouja volgens mij zit alles er nog in en hij is alweer hooi aan het eten gelukkig. Niet zo'n snugger actie dus. Hij denk echt dat hij alles nog kan ofzo.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .