Clauuxx91 Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 Hoiik zag vandaag dat max op alle beide hakjes dat je gewoon een stuk huid en het was wel een beetje rood geïrriteerd.is dit sore hocks of iets anders? maak me een beetje zorgen als het over een week nog steeds zo is of slechter ga ik even langs de dierenarts.alvast bedankt
Lianne22 Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 Ja dit kunnen heel goed sore hocks zijn. Persoonlijk zou ik daar niet een week mee wachten en gewoon maandag gaan. Sore hocks kunnen heel lastig te behandelen zijn . Zeker als het in een verder stadium komt. Dus hoe eerder je behandelt hoe beter. Daarnaast als het al rood en geïrriteerd is lijkt het me voor je konijn ook niet prettig.
Dollie Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 Sluit me helemaal bij Lianne aan :yes:
Clauuxx91 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Geplaatst: 14 februari 2011 het lijkt nu dat het wat minder is geworden het is nu droog, toen ik het zag toen hadden ze net in de regen gelopen.Ik maak er vanavond wel even een foto van, ik moest namelijk van me moeder het even aankijken... misschien maak ik me wel te snel zorgen
Aanbevolen berichten