Ga naar inhoud

Fluffie doet anders - geen interesse in eten ..

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik daarnet de konijnen eten ging geven was er iets anders dan normaal: Fluffie kwam niet naar beneden gespurt en liet zelfs haar hoofdje niet zien door de opening. Ze lag boven languit. Af en toe ging ze recht zitten om dan in een andere positie weer languit te gaan liggen. Ze kwam niet naar beneden voor het eten en zelfs een brokje wilde ze niet (heel vreemd!) ..

Ik heb haar dan even bij mij genomen en haar buikje wat gemasseerd, 'k voel op zich niets vreemd of zo .. Ze werd ook iets actiever binnen, begon in de handdoek te knagen en te krabben en was nieuwsgierig .. Maar eten doet ze nog altijd niet.

Moet 'k mij zorgen maken of nog niet? Wat doe ik best?

Ze hebben de voorbije dagen wel iets andere voeding gekregen dan normaal omdat ze de zakjes groenten (andijvie/krulandijvie/raddichio) die ik hen normaal geef niet meer hadden in de winkel .. Nu zat er een beetje veldsla bij .. Kan dit ermee te maken hebben?

Geplaatst: (aangepast)

Een konijn dat niet eet komt snel in levensgevaar. Je zal vanavond nog naar een dierenarts moeten. Keutelt ze nog wel?

Het klinkt een beetje als een gasbuik (kan veroorzaakt zijn door wisseling van voer, maar kan ook andere oorzaken hebben), maar vanaf het forum is geen diagnose te stellen, dus je ontkomt niet aan een dierenartsbezoek.Laat dan ook het gebit nakijken

aangepast door pechkonijn
Geplaatst:

Nja, ze doet terug vrij gewoon eigenlijk .. 'n klein hapje witloof, een blaadje sla en nu heb 'k ze net met 2 een halve wortel gegeven en daar begon ze ook goed aan te knagen (een uur geleden moest ze daar nog niets van weten)

Geplaatst: (aangepast)

Hey Zwarte Panter, 't is hier pink panter! Rara wie ben ik? Stuur eens een mailtje naar: (mijne voornaam) G..n_G.......s (mijnen achternaam)@hotmail.com xxx Dan kunnen we eens chatten! Misschien kom ik van't weekend nog wel effe af naar Mortsel, maar dat weet ik nog niet zeker!

aangepast door pink panter
Geplaatst:
hey zwarte panter, 't is hier pink panter! Rara wie ben ik? Stuur eens een mailtje naar: (mijne voornaam) g..n_g.......s (mijnen achternaam)@hotmail.com xxx dan kunnen we eens chatten! Misschien kom ik van't weekend nog wel effe af naar mortsel, maar dat weet ik nog niet zeker!

wtf????

Geplaatst:

Alles gaat gewoon terug goed met haar hoor! :) Enkele uurtjes later deed ze terug heel normaal en dat is zo gebleven :yes:

Het zal wel door de lichte verandering van voeding (de veldsla) geweest zijn denk ik ..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .