Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Jawel, vanaf vandaag kan Haze bij het castratenkoor, blijft hij een eeuwige jongen en kan hij vooral geen kleine konijntjes meer maken :mdr: Tussen half 7 en 7u mag ik hem gaan ophalen, spannend!

Zoals de mensen die zich dit en dit topic herinneren al weten, bleek Haze een rammetje te zijn, en wel eentje dat heftig puberde en constant op zijn (tot dan "haar") maatje Fungus reed. Daar moest het maar eens gedaan mee zijn, vroeg of laat zouden z'n balletjes er toch sowieso af moeten, dus zodra we besloten hadden dat we hem zouden houden, heb ik een afspraak gemaakt met de DA. En nu hopen dat snel van z'n driften verlost zal zijn :he:

(Haze dus, de DA mag z'n driften houden)

Heeft iemand een idee hoe lang het kan duren eer de hormonen uit z'n lijf zijn en hij dus (hopelijk) zal stoppen met rijden? Ik heb eens gelezen dat het tot 3 weken kan duren, maar ik ben vergeten of dat over hormonen of over vruchtbaarheid ging.

aangepast door Volucria
Geplaatst:

Wel je mag hm in elk geval als je niet bij het vrouwtje zetten voor 3 weken wacht voor de zekerheid maar 4weken als je niet wilt dat ze zwanger wordt .En voor dat alle hormonen weg zijn zou ik toch 6 wekn nemen.Kijk anders voor meer info op bunnybunch bij de castratie.

Geplaatst:

Het zijn 2 ex-rammetjes ;) Of toch, sinds vandaag is de tweede een ex-ram. Daarvoor was hij een gewone ram, en tot voor kort dacht iedereen dat hij een voedstertje was door een fout van de DA (ik kan zelf het verschil in geslachtsdelen bij konijnen niet zo goed zien, dus ik ging ervan uit dat de DA gelijk had). We hebben besloten om hem te houden omdat de twee goed met mekaar opschieten, ze hebben nooit gevochten ofzo, het enige verdachte was dat Haze wel erg veel begon te rijden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .