Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Gisteravond zat mijn konijn binnen op de bak en ineens zat er een heel klein plasje geel, een klein beetje dikkig spul op de bank. Ik heb het weggehaald en mijn konijn weer buiten in zijn hokje gezet. Hij begon te eten en drinken.

Toen hij binnen was heb ik hem een soort konijnensnoepje gegeven. Hier kan hij gewoon tegen, deze eet hij altijd lekker op.

Nu heb ik gister gelzen dat konijnen niet kunnen spugen, dus het moet iets anders zijn. Misschien geeft hij slijm uit zijn mondje ofzo??? Kan dit???? En is dit erg??

Maar misschien was het wel gewoon plas, maar normaal gesproken is dit dunner en niet zo geel en meer. En 10 minuutjes daarvoor had hij ook al geplast... ;$

Is dit erg, en wat kan het zijn? Wat moet ik hiermee doen? :O

ADVIES?

Alvast bedankt! ♥

Geplaatst:

Ik zou ook zeggen urine. Urine kan veel kleuren hebben, van geel tot wit en roodachtig.

konijnensnoepjes zijn doorgaans niet gezond. Je kunt beter een plakje wortel geven.

Geplaatst:

Precies hier hebben ze soms ook van die dikkige wit gelige plasjes. Zolang niet alle plasjes er zo uit zien is er niets aan de hand!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .